• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • USAmamma

Hej, ville bara önska Tille lille en godnatt, fast den är ju snart över för dig. Sitter och tänker på dig och hoppas du har det bra med din familj som bryr sig så mycket om dig. Otroligt att en liten kille som Tille kan beröra oss alla så mycket. Jag är tacksam att jag har fått lära känna denne lille goe killen...har lärt mig mycket om livet bara genom att höra om hans korta liv på denna jord.

Du finns i mitt hjärta hela tiden Tille! gonatt!

• Kollsmitt

Gomorron Tille! Är du med oss idag eller klev du på Magnus tåg? Tänk att det finns ett sånt tåg, det är inte alla som har tur att få åka med.
    Tänk att man har så bråttom till datorn varje morgon, och att det sen är så svårt att slita sig härifrån....

Hoppas att du haft en gosig natt med allt vad det innebär!

*Kramar ömt er allihopa*

• höna böna

godmorgon du underbara lille tille.. hoppas att natten har varit bra för alla hos dig..

• koje

God morgon Tille!

Undras om du e med kvar här hos oss el om du har hoppat på Magnus vackra tåg i natt.Vi kan förstå om du gjort det för det verkar vara ett helt underbart tåg. El om du har tagit änglarna som står vid din sida i handen och följt med dem upp och sitter just nu med benen dinglandes över molnskanten.

Vår Gabriel ville inte sova längre så det var bara att gå upp ja egentligen så vaknade han redan vid 3 men då somnade han om men sen vaknade han vid 5 igen och det blev en plötslig morgon.

Det lär ta ett par timmar till innan vi får reda på om du e kvar hos oss. Ljusen har varit tända för dej i natt med.

Hoppas att du slipper att ha ont Tille lille med de blåaste ögon man kan tänka sig vår egen tids lillehjälte som utfört så mycket på sin korta tid på denna jord.

Jag kommer att titta in här igen vännen.

Fjäderlätta pussar o kramar till dej Tille på din panna och bamsekramar till din mamma,pappa, till Liam Och till Dea.

Från Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i Skånes Fagerhult.

• jeja66

cappuccino: Maila till tilleboken@gordinegenbok.se

Skriv namn, adress, telefon, hur många du vill ha.
    Fjärillspins kan du skriva till : tillespappanicklas och fråga om.

Hoppas detta hjälpte dig.

Godmorgon Tille med familj. Jag måste till jobbet men tittar in när jag kommer hem för att se hur ni mår..

Kramiz//Eva

• S N A F U

Det är så få bilder här inne så jag tar mig friheten att lämna min Tille-gäva här.

S N A F U, the man.
  • S N A F U
    "Tille-gåva" skulle det stå.
    S N A F U, the man.
  • LillaMy78

Hoppas natten varit smärtfri. Har tänkt på dig Tille, inatt mer än någonsin!

*kram*

• Lady Tess

Hej goa, starka, kämpande Tille.

Hoppas att din natt varit lungn och smärtfri.

Är du kvar hos oss eller har änglarna räckt ut sina händer för att hämta dej?

Kramar på er alla.

Terese

• Annika tvåbarnsmor

Godmorgon du förunderliga lill-Tille! Finns du kvar hos oss? Tänker på er värligt ofta fast jag inte skriver varje dag...

Svar på tråden Tilles tråd