• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LOTTA N

God morgon Tille med familj, är du med oss en dag till...eller har du hoppat på tåget....
    Hoppas att natten varit lugn och att du fått sova utan oro och så smärtfri som möjligt.
    Ha en bra dag Kramar och snusningar Lotta.

• Happy me
    Det är morgon igen. Din mamma ligger nog också och sover fortfarande, hoppas jag.
    Är du kvar med oss Tille så får du ha en så fin dag du kan! I dag kan jag inte titta till dig som jag brukar, men jag kommer ha dig i mitt hjärta och i mina tankar hur som helst!

Önskar hela familjen en fin dag med ro och stillhet, tillsammans. KRAM!
  • Sessa82

Tittar in innan jag ska åka och jobba hela dagen...

Idag ska jag träffa massa små... många är i din ålder Tille... Kommer tänka på dig hela dagen... troligen fälla en och annan tår...

Kramar i miljoner till mamma Therese, pappa Niklas, Storebror Liam, storasyster Dea... Och så förståss den vanliga fjäderlätta pussen på kinden till Tille

• annelie75

Hej lilla gubben...Med tårar som rinner nedför kinderna redan innan man sätter sig vid datorn önskar jag dig god morgon...Om du nu är kvar hos oss...Du kanske var redo i natt och lämna dina otroliga föräldrar och dina syskon,och fara till en plats utan smärta...Men du ska veta att du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta..jag tänker på dig älskade vän nu och för alltid...
    Till Therese och Nicklas vill jag säga TACK för att jag alla fått varit med i Erat liv och följa Er och Tille-man på hans väg...Ni är ju helt otroliga föräldrar,jag beundrar er såå...Tille hade inte kunnat få bättre föräldrar...Jag tänker på er alla...kramar och snusningar...jag tittar in igen lite senare...kram//Annelie med fam...

• tigerlilly79

Hejsan! Vill säga att jag tänker på er ännu en dag. Jag hoppas natten varit lugn...
    Jättefin bild på Tille SNAFU.... vilka vackra ögon han har lille killen!

• Jonalv

Kom på mig inatt att tänka på min farfar han sa alltid att vi skulle sussa när det var dags att sova och jag undrar så om du har sussat lugnt med mamma och pappa i natt lilla Tille. Du är med oss när vi är vakna och när vi sussar.

Kram på er och hoppas solen värmer er litegrann idag också

Jonalvs mamma som sitter på jobbet

• Bali baby

Tänker på er!
    Kramar o fjäderlätta pussar från Sofia o familj

• Linda Bi

Godmorgon lilla vän, tro var du är nånstans nu..hoppas att du sovit gott och att du har det bra, många kramar!

• ÖRTEGREN

gomorgon lilleman....är du med oss en dag till tro...mjuka goa morgon kramar till er alla
    tänker på dig tille lille dygnet runt../susanne

Svar på tråden Tilles tråd