• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Madde30

God morgon Tille med familj.
    Direkt när jag vaknade idag så tänkte jag på dig Tille. Undrar om du finns med oss eller om du har släppt taget och gått vidare. Är det kanske storasyster du inväntar och vill ta farväl av?

Jag va ute i vårsolen och gick igår och hela 5 fjärilar såg jag och genast tänkte jag på dig lilla gubben!

Tänker på dig Tille och hälsa mamma, pappa och dina syskon att dom oxå finns i mina tankar hela tiden!!

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Nana 24

Godmorgon Tille med familj! Vet inte om du är med oss i dag med eller om du har fått komma upp till de andra änglabarnen och leka?
    Tänker på er hela dagarna, det första jag tänker på morgonen och det sista jag tänker innan jag lägger mig är hur det är med Tille? Man vill verkligen inte att han ska lida, det känns hemskt att tänka sig att de helt slutar att äta och dricka...lille parvel hoppas att du inte har ont. Hoppas att solen skiner på dig och din familj idag med, men så fina människor som ni är så gör den det oavsett om det är sol ute eller inte.
    Ha en skön dag och sköt om er! Sov sött Tille gubben, många vackra drömmar önskar jag dig! En snusning på Tilles panna och en försiktig kram.
    *kramar om*

• Gilga

Gomorron lilla prins Tille..eller jag hoppas att det är så i alla fall..har du legat och myst med mamma och pappa hela natten nu,det skulle jag göra om jag var du,dina föräldrar är dombästa man kan ha.;*)..
    Jag hoppas att eran dag blir fin,med sol och värme..ut i solen Tilleman,låt den lysa på nästippen..det är skönt,och du behöver det

Varma snusningar//Nilla

• mysan76

Godmorgon är snart på väg till jobbet, men jag måste in å titta hur ni har haft det under natten. Ni finns alltid i mina tankar. Tille hoppas att natten har varit lugn, även om du inte har valt att följa med änglarna

Ni e de bästa som finns

kram tittar in lite senare

• sis02

Godmorgon Tille med familj! Vet ju inte om du längre finns kvar hos oss men vill ändå sända en tanke till dig och din underbara familj. Ni finns alla i mina tankar. Som så många andra före mig skrivit har ni berört mig så mycket, känns som om jag skulle "känna" er fastän jag aldrig träffat er. Kramar i mängder till er alla och hoppas ni får en underbar dag!

• Linda1976

Tittar in och önskar lilla familjen en skön vårdag

Stor kram och liten klapp till er!

// Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • cattis10

Godmorgon. Tankarna är hos er varje sekund. tårarna bara rinner ner för mina kinder. Kramisar.

• Fotball

God morgen.

Tenker på dere både natt og dag. Fantastiske mennesker.
    Håper dere får en fin dag.
    Koozz og klem

• emlet

God Morgon Tille med familj.
    Ha en underbar dag i vårsolen och kom ihåg att du alltid kommer att ha en stor plats i våra hjärtan.
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd