• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • pimpim99

" Mödrar håller sina barns händer för en tid, men deras hjärtan för evigt..."

Vi mammor och pappor har en ineboende styrka...även om vi tvivlar ibland så finns den styrkan där...och när vi tvivlar så finns våra vänner där och lyfter upp oss...eller dämpar fallet...eller stöttar oss om vi inte orkar stå längre...våra vänner är som stilla Änglar som lyfter upp oss igen...gång på gång...när vingarna glömt hur man flyger...

De varmaste kramar till hela familjen... // Johanna

...och Tille...Magnus tåg står där förberätt...pyser lite med sin vita rök...stinsen spanar lite runt omkring sig...konduktörerna har biljetterna klara...allt är klart för start när du är redo liten!!!

• troja67

Godnatt å sov gott hela familjen. Tänker på er och hoppas ni får en lugn natt. Snosa på Tilleman.

• SashasFarsa

Gonatt Tille! Ljuset är tänt för dig, jag hoppas du känner den värme, trygghet och ro som den ger.. Små nätta nosgnuggningar till dig Tille och styrkekramar till hela familjen.
    Tänker på dig alltid.

• SandraS

Skrev den här på kortet jag skickade nyss, men jag skriver den här oxå.

Var inte rädd för mörkret,
    ty ljuset vilar där,
    var inte rädd för mörkret,
    som
    ty ljuset vilar där
    Vi se ju inga stjärnor,
    där intet mörker är
    I ljusa irisringen
    du bär en mörk pupill,
    ty mörkt är allt som ljuset
    med bävan längtar till
     ljusets hjärta bär
    /Erik Blomberg

Styrkekramar Från Sandra, Tom & River
  • SandraS

Oj, det blev lite fel, här kommer dikten igen:

ty ljuset vilar där
    Vi se ju inga stjärnor,
    där intet mörker är
    I ljusa irisringen
    du bär en mörk pupill,
    ty mörkt är allt som ljuset
    med bävan längtar till
    ty ljuset vilar där,
    var inte rädd för mörkret,
    som ljusets hjärta bär
    /Erik Blomberg

• Tutluva

Sov så gott nu lille Tille, nära dina älskade föräldrar.

Du finns ständigt i våra tankar vännen.

Varma kramar till familjen och en liten puss på din panna!

Åsa

• Meme

Åhh Tille om du bara visste hur fin du är. Så söt så go å så modig.
    Starkare kille finns nog inte. Livet är så orättvist. Du finns i våra tankar
    hela tiden. Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig. Du är den finaste
    av dom finaste lilla vän.

Svar på tråden Tilles tråd