• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Träz
    God morgon lille vän!
    kom det någon ängel för att hämta dig inatt?
    Eller finns du med oss idag?!

Du finns i mitt ♥

Lätta pussar och kramar till dig Tille!
  • meh

Godmorgon Tille
    många kramar till er alla och hoppas ni får en fin dag.

~meh~
  • Esrael

vågar man skriva godmorgob?
    hur som helst så hoppas jag de bästa för ´dig lilla vän

• Bei Bei

Godmorgon Tille, hoppas natten varit lugn för dig och hela din underbara familj.

Tänkte på det häromdagen, tänk att just Tille som behöver så extra mycket kärlek & omsorg fick komma just till sin familj som är så full av kärlek. Ni är fantastiska och jag vet att Tille känner eran kärlek.

Till er som skrivit idag på morgonen, vilken tidning är artikeln i?

Kram till er alla som skriver i tråden och håller den levande.

Maria

• CORPSBRIDE

Godmorgon lilla vän...du finns i mina tankar hela tiden,vi har aldrig träffats du och jag men du har en stor plats i mitt hjärta,det vill jag att du ska veta.
    Kramisar din vän Elionor.

• Nallatalla

God Morgon Tille och familjen!
    Finns du kvar här hos oss Tille eller har du valt att gå?
    Hoppas att natten varit lugn och att dagen blir bra.
    Vill bara säga att alla skriver så fint här så jag saknar ord!
    Speciellt du hemgårn,tårarna rinner när jag läser dina vackra rader.

Kramar och en fjäderlätt smekning på Tilles kind från Nalla med familj

Ps! Emil 8månader hälsar till Tille

• Harlots House

Jag undrar om Tille fick följa med tåget inatt...? Den känslan dröjer sig kvar. Jag skickar i alla fall alla våra tankar till er.

• Lottis77

Hej Tille!

Det var en fin artikel om dig och din familj i AB idag. Hoppas att din natt har varit smärtfri om du bestämt dig för att slå upp dina underbara blå idag också. Om inte, hoppas jag du vilar tryggt på ett litet moln och kikar ner på oss.

Min son grät inatt, och min första tanke var att han gråter för din skull. Att du äntligen fått somna in, men jag tror att du är för seg och tuff för ditt eget bästa, så du finns säkert med oss även idag. 

Svar på tråden Tilles tråd