• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fröken Stålhand

Tilleman... Läste mammas dagbok och såg att storasyster Dea är på väg upp och kanske känner du det... *snusar mjukt på pannan*

• hillson

Hej lille Tille... Varje gång jag hör den här sången så tänker jag på dig...Dina ögon har stulit mitt hjärta......

If you say my eyes are beautiful
    It's because they're looking at you
    And if you could only see yourself,
    You'd feel the same way too.
    You could say that I am a dreamer
    Who's had a dream come true,
    If you say my eyes are beautiful
    It's because they're looking at you.

If you wonder why I'm smilin'
    It's because I'm happy with you
    And the warm sensations touch my heart
    And fill me through and through,
    I could hold you close forever
    And never let you go
    If you say my eyes are beautiful,
    It's because I just love you so.

• Jagoda

hej lille Tille med familj!

Nu ska jag åka utomlands för påsklov, men jag ska försöka följa situationutveckling även därifrån.
    Jag vill bar asäga att jag tänker på er hela tiden och kommer att ha er i mina tankar under de dagarna.

Puss och kram

• Halime

Gomorron lille Tille!
    Det är med blandade känslor jag ser att du är med oss en dag till.
    En del av mig vill att du ska släppa taget och få slippa smärtan och en del av mig blir lättad av att se att du fortfarande är här.

Det är så svårt att ta in vidden av det som din familj måste gå igenom.
    Jag har mist mina föräldrar, men det var ju en helt annan sak, de var vuxna och hade fått leva en del i alla fall. Och ändå gjorde det så fruktansvärt ont.
    Hur är det inte då att mista sitt lilla barn?

Jag hoppas att ni får sol hos er idag, så att du kan känna solstrålarna värma dig på lilla näsan.
    Magnus tåg låter jättefint. Och där är hur mycket choklad som helst!!!!
    Ett tåg för små hjältepojkar.
    Tittar in lite senare vännen och ser hur du har det.

De ömmaste snusningarna på din lilla söta kind.
    Och en massa kärlek och styrka till din familj.

Innerlig värme Linda i Helsingborg.

"Nu ska du få höra min hemlighet. Den är mycket enkel: det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"- Ur Den lille Prinsen.

• Flutterby

Ser att du är med oss fortfarande, lille Tille. Jag blir både glad och ledsen. Hoppas ni får en lugn o skön dag, kanske lite mera solsken. Läste i AB, det var så fint! *kramar*

• Bowmore

God Morgon Tilleman

Mysigt att höra att du ligger och snusar med din mamma.

Du kämpar på en dag till. Tänk vilken styrka du har. Du har en styrka som vi andra bara kan drömma om. Och din mamma och pappa är såna kämpar också. Om du bara visste vilken kraft och styrka du ger oss.
    De gånger i livet jag behöver kraft då ska jag tänka på dig.

Vad fina ni var i Aftonbladet idag. Ni har berört ett helt land. Kul att det kommit in så mycket pengar till fonden.

Vad ska ni göra med alla pengar? Såg att ni funderade på att stipendium. Det kanske blir möjlighet nu. Tänk vilken ära för den som får Tille.stipendiet.

Hoppas solen skiner på er idag också.

Många kramar
    Mia och Elin

• Dundermamman

Det knyter sig i mitt modershjärta, när jag läser att du inte släppt taget ännu lille Tille.
    Jag hoppas att du inte har ont,försök att dricka lite, det är så hemskt att vara torr i halsen...
    Jag önskar dig en lugn och fridfull dag, va inte rädd för vad som komma skall.
    Det finns så många små änglabarn att leka med och vuxna änglar som vakar över er uppe ibland molnen.

Oändligt många styrkekramar till Therese,Nicklas,Liam & Dea, ni är ständigt i mina tankar

• Memo

God morgon, vilken liten kämpe. Undrar om det är Dea han väntar på. Han kanske vill att hela familjen ska vara samlad. Han har ätit "rätt bra" också såg jag. Hoppas att ni får en lugn och skön dag.
    Kram

• kristallen

Hej Tillelille!!!

Säger som Flutterby, man blir både glad och ledsen att du är med oss än

Hoppas också att du får en lugn och bra dag!

Många kramar!

Svar på tråden Tilles tråd