• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Birgitta2

I mina tankar finns jag hela tiden i Sundsvall. Det är 40 år sen jag bodde där, så det är ju trevligt. Lille Tille, jag önskar du blev frisk och kry, men det är väl för mycket att hoppas på antar jag. Det näst bästa är att du får en kort, smärtfri resa till Nangijala.

• qramiz

Nu är jag här igen....En liten kille så späd med vackraste ögon jag sett..har etsat sig fast i mitt hjärta....så lillgammal blick och fundersamma tankar...ohh, vad ont det gör att inte kunna göra någonting för er lilla söta familj...
    Orättvist - helt klart -VARFÖR?, men ack vad många som stannat upp i sin vardag och börjat tänka om... Med andra ord Tack för allt du oss givit under din korta tid här, många som levt ett låångt liv har absolut inte åstakommit så mycket som du Tille änglabarn.

• lamagirl

....()???() ,@
    ....( ?o? ) ,@@@
    =(,,)=(???)

• BEllens mamma

Nu är det gjort Tille-man... Jag satte in en guld-tia från varje familjemedlem här hemma och en för var för mina föräldar också, så nu är EB-fonden 10 guldtior rikare... Kan tyckas som peanuts Tille, men om ALLA gör detsamma så blir EB-fondens spargris full av pengar för forskning så att små barn som du inte behöver må så dåligt.

Nu väntar jag bara på att andra gör detsamma Tille... för det tar bara ett par minuter via internet och så vips är det klart!

Puss i pannan!

Ellen, mamma Lotten och resten av familjen från Linköping

• lamagirl

....()???() ,@
    ....( ?o? ) ,@@@
    =(,,)=(???)

• BEllens mamma

Nu är det snabba ryck Tille-mannen, det är redan 5 stycken som har hakat på! Så grattis, 100 + 50 är ju snabbt 150 kr... och fler lär det nog bli under dagen!

Kram och tack till alla ni som tyckte att idén var god. På det här viset blir världen lite, lite bättre....

Och kram till dig med Tille-mannen!

Lotten med familj

• KatastrofKatt

guldtian är inne. men jag glömde skriva att den var till dig.
    gör det nåt, tror du?

• Jagoda

HEj, EN GULD TIA

Jag uppmuntrar alla som bryr sig om Tille och alla barn och föräldrar som kan råka ut för sama öde att delta i guld tia samling.

Naturligtviss har man lust, kan man sätta in lite mer.... :))
    Jag tyckte att jag kan låta bli köpa exempelviss en ny vårplagg och spendera mina pengar på ett bättre sätt.

Lycka till för förskninggruppen, hoppas att våra bidrag kan göra stor nytta.

Önskar en lung och fridful påsktid för alla som jag "träffar" på Tilles tråd och särskilld för Tille och hans familj.

j

• madusa

vart kan man sätta in pengar till lilla Tille?

• ÖRTEGREN

jagoda..bra gjorta av dig att uppmuntra till att sätta in pengar på tilles fond.../susanne

Svar på tråden Tilles tråd