• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • KatastrofKatt

postgironumret finns i thereses presentation, madusa

• Kim och Mike

Jag har önskat en låt på radio city åt Tille o hans familj ...får se om den kommer med

Jennie med sönerna Kim och Mike
  • Aannaa

Självklart ska jag sätta in en guld-tia! Minst!

Kram till Tille o familjen!!!

// Stolt Emilia-mamma ♥
  • SashasFarsa

10 guldtior har jag redan satt in.. Och så blir det nästa månad.. å nästa.. å nästa.. Å så hoppas vi att inom en inte alltför avlägsen framtid vi får belöning av forskningen för våra investeringar: Ett bot mot EB Herlitz (leathal)!

Tille, tänker på dig och din familj hela tiden.. *eskimåpuss*

• BEllens mamma

Tille-mannen!

Sverige verkar ha tyckt om idén som jag framförde... och Sveriges påskägg till dig få bli väldigt stort så att alla nuvarande och kommande guld-tior får plats!

Så alla ni som inte såg mitt tidigare inlägg... anta nu utmaningen, offra en guldtia eller fler eller som jag, en per familjemedlem, så får EB-fonden med Tille i täten en snabb påfyllning. Gå in på Therese hemsida... där finns postgironumret och glöm inte att skriva Tille-lille i meddelanderutan!

Kram och tack å Tilles vägnar!

• BEllens mamma

Jag skulle vilja tacker er var och en i era gästböcker, men inser nu att jag inte kommer att hinna det! *S* Så tack alla ni som redan har betalat in en slant eller mer...

Kram från Linköping

• BEllens mamma

Jag skulle vilja tacker er var och en i era gästböcker, men inser nu att jag inte kommer att hinna det! *S* Så tack alla ni som redan har betalat in en slant eller mer...

Kram från Linköping

• Arzozah

Nu har jag satt in en guldtia för mina familjemedlemmar.
    Jättebra idé!!

Tänker på dig Tille och din starka familj.
    Kikar in här titt som tätt för att se hur det går och sänder stärkekramar från mig och min familj till er.

Hoppas ni får en lugn dag.

Kram Jenny, Jimmy och Oscar

• Jagoda

tack susanne,

jag helst skulle vilja rädda hela värld, alla barn och sjuka... men det går inte. Men om jag kan göra en liten insatts för de som behöver och om det finns många som jag som gör bara lite, då... Visst tillsammans gör vi mycket.

Och gud, nya kläder, påskgodis eller en kväll på krogen kan inte hjälpa Tille och andra, men de pengarna kan göra stor skilland och jag disponerr de på ett bra sätt, tycker jag i alla fall. Det gör jag inte bara för honnom, jag vill bli en bättre människa, och det är mitt sätt - att bry sig om andra inte bara om sig själv..
    kram

• Cris

Måste bara ställa en stillsam fråga apropå guldtian.
    Det är inte så att vi i bästa vämening ställer till så att även denna tråd stängs i och med denna uppmaning och diskussion...?
    Någon som är insatt som kan svara? Själv är jag för dåligt påläst.
    Det vore bara ytterst tråkigt om tråden plockades bort.

Kramar

Svar på tråden Tilles tråd