• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MikkisPikkis

Tror också att möjligheten finns att denna tråd stängs också. Eftersom det inte är tillåtet att samla in pengar etc. (vet ej dock om det är Ok. att uppmana varann till att betala) Tycker det är fint att skänka pengar

Men troligtvis så kommer en moderator närsomhelst och varnar. Så låt bli att göra "reklam" så vi får ha kvar tråden.

*puss på Tille Lilles panna*

• madusa

tack kattastrofkatt

nu har jag satt in pengar Tille...
    Hoppas att du får en lugn o skön dag!
    kikar in här lite då och då för o se hur du mår Tilleman..

kramar rill hela familjen Vesterlund och en lätt snusning på Tilles panna...

• mormor S

Det var en utmärkt idé, med guldtian....// kram mormor till tre underbara ungar

• BEllens mamma

Men vi säljer inget... uppmanar bara människor att bry sig... men vi kan sluta göra det... (inte bry oss alltså) men att tala högt om det. Bara människor går till handling ändå... påminn varandra på andra sätt om det är så att detta inte känns rätt. Kliv på tåget och ge Tille och hans vänner en framtida hjälp!

Nog talat om detta... vi vet ju alla vad lite kan göra!

Kram och ha en bra dag!

• Mizan

Nu har jag skickat en guld tia per familjemedlem plus lite till!

Kram på dig Tille!

• BEllens mamma

Moderator själv kanske kan svara på frågan om uppmaningar är olagliga här?
    I all välmening...

• thelif

Hej på er alla. Vilken toppenidé med guldtian! Det kommer härifrån oss också, 6 stycken + ett antal "bonustior"..

Men.. Vi får passa oss lite, så inte FL reagerar och tycker att det räknas som reklam för insamling när vi resonerar om att utmana varandra.. Kanske bäst att ligga lite lågt?

• Mary Poppins

Vilken bra idé med guldtiorna!

Har satt in en för varje familjemedlem jag med.

Kram!

• hillson

Ingen reklam eller uppmaning till insamlingar på denna tråd är vad jag senast hört... det kan bli så att dom stänger ner denna också och det vill vi ju inte.. kan vi inte sprida budskapet genom varandras gästböcker i stället och kanske en insändare i tidningar och dylikt...

Svar på tråden Tilles tråd