• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Noddan

Godmorgon lille Tille.

Du är nog den starkaste i världen, t.om. starkare än Pippi!

Och du har, tillsammans med din familj uträttat mer än många hinner göra på mycket längre tid.

Varma Försiktiga kramar, hoppas att du får en smärtfri dag!

/ Monika, Krister och Claes

• zoffi

En liten fråga bara, hur kommer man till TillesPappaNcklas galleri??

• Jonalv

Nu säger jag verkligen godmorgon till dig lilla vän och din fina familj.

Vad glad jag blir att solstrålarna har nått fram till er i Sundsvall då kom flygplanet fram som mina killar skickade iväg...

De vackraste och mest värdefulla tingen
    på jorden kan man inte se eller ens vidröra.
    Dem måste man känna med hjärtat..

Denna lilla dikt handlar om dig Tille vi har aldrig sett dig eller vidrört dig men du känns i hela våra hjärtan och där kommer du alltid ha en plats tillsammans med mamma, pappa, Liam och Dea.

Njut badet Therese (Nicklas kanske också får plats:):)

Vi smyger in senare under dagen.

Kram från ett nu mulet Nyköping och Jonalvs mamma (som borde städa men har inte den minsta lust med det så det får vara till någon annan dag så det så ..)

Dikten är skriven av Helen Keller

• AdWi

Hej igen,

Tittade på det nytagna fotot, vad fin han är...
    Han stora blå har sådan intensitet och klokhet.
    Blir alldeles tårögd när jag tänker på att han ska lämna oss.

Ett bad tycker jag låter härligt, det är du väl värd Therese.

Ge Tille-liten en försiktig snusning från mig.
    1000 Kramar till er alla!

• Smurflovve

God Morgon Tilleman! Ser att du har vaknat en en dag :) Du är så lite så liten så, hoppas att du mår bra och kommer göra resten av tiden! Tänker på di och beundrar dig o din familj! Många många kramar från oss!

• Cris

Therese,

Det här kanske låter fel så ta det på rätt sätt, men jag tror att livet redan givit Er en stor gåva jag inte tror Ni skulle velat vara förutan, trots all smärta, nämligen Tilleman.
    Sedan skulle det ju självklart säkert ha varit jädrigt praktiskt med lite Trissvinst! :)
    Framförallt när man är sjukskriven...

Jättekramar!

• Filipen

God Morgon lille Tille!
    Eller god förmiddag kanske man ska säga nu, är lite seg i starten idag...
    Lillkillen är förkyld och täppt i näsan och sover så oroligt, likaså vi. Mane behöver ju gå upp och leta efter nappen, som av någon anledning kan ligga var som helst...ofta ända nere vid fötterna, och stoppa tillbaka den i munnen. Sedan är det lugnt en stund, då ligger man i sängen och funderar på om man kommer hinna somna innan man måste upp igen. Det är också då man tänker på dej Tille. Du otroliga lille kille som tagit hela Sverige med storm. What a guy!

Jag önskar hela familjen en fin skärtorsdag!

Kramisar
    Mia

• Bonus

Hej Therese!! Var inne och tittade på Tille i pappas galleri och tycker att han ser harmonisk ut. Ögonen säger mer än 1000 ord..
    Hoppas att ni får en bra dag
    kram

• Monstermamman
    Gomorron lilla trollet!
    Du ville vara med och fira påsk också, det var ju synd att din syster inte kunde komma nu men med din envishet så blir nog ingen förvånad om du stannar kvar så länge att du får träffa henne också.

Hoppas du får en fin dag utan ont eller obehag.

Pussar och snusningar från oss alla.
    ~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
Svar på tråden Tilles tråd