• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • qramiz

Solen glittrar in och min bus dotter ropar på mig, bäst att gå ner och se vad busan nu hittat på....innan när jag smet upp så hade hon vällt ett helt mjölkpaket över bodet....härlig morgon start...Tack alla ni som skriver en massa fint på denna sidan , allt stöd man kan ge familjen i deras jättesvåra stund som är obegriplig att förstå... Qramizzar ...hmm, bästa tt gå ner, vi ska gå till mormor än sväng...ses senare...

• koje

God morgon älskade lille Tille!

Läser i mammas dagbok att du har haft det jobbigt inatt. Du e en kämpe som är otroligt stark.Dessa blå ögon som man kan drunkna i som min abarn säger.

Läste också att du o pappa ligger o gosar nu det gör ni rätt i.

Väntar du på Magnus äventyr nu eller för det gör vi nog alla med spänning på vad han ska hitta på denna gången.

Jag har sovit väldigt oroligt inatt jag med men det kan jag ta men när Gabbebus vaknade i morse då riste jag i hans pappa så han fick gå upp med honom och jag vaknade inte förrens nu har sovit som en stock.

Här är vädret tråkigt regningt o blåsigt inte alls kul.

Får väl äta lite frukost sen får vi se vad som händer här.

Fjäderlätta pussar på din panna och dina kunder och fjäderlätta kramar till dej Tille och till mamma och pappa Liam och Dea bamse styrke kramar.

Från hela familjen Haack i skånes fagerhult.

Hoppas att du inte har ont nu vännen vår.Änglarna är hos dej gobben.

• skrollan03

God morgon!

Vad tråkigt att natten var som den va. vi kunnde inte säga god natt i går pga att vi är på landet å har fel på datorn efter fyra på em. Men vi tände våra ljus åt dig innan vi la oss.. My såg på månen å frågade, bor alla som fått vingar på månen nu, mamma...

Värma kramar på er önskar carola jens my kim lolo

• jingyang

Godmorgon lille-Tille! läste din mors dagbok nyss att du hostar blod och det skär i mitt hjärta..jag hoppas att du snart vill släppa taget om din familj och fara upp till änglarna!! känns hämskt att säga att man önskar något sådant..men Tille min vän..du får det bättre där..ingen smärta..inga sår! Där kan du vaka över din familj som håller dig så kär!! Hoppas iallafall att påsken blir bar för dig och din familj!!
    jag och min familj ska iväg under helgen så jag kommer inte kua skriva till dig=/ men du följer oss i våra tankar!! MÅNGA FJÄDERLÄTTA PUSSAR PÅ DIN PANNA LILLE-TILLE

• Tarjas

God morgon

Hörde att natten inte varit något vidare bra Tille-Prinsen...älskade liten... Nu sover du fortfarande, du måste ju ta igen dig lite. Vad skönt att få ligga i trygghet hos pappa och snarka...du kanske inte snarkar Tillevännen? Det gör jag ibland...har jag hört.

Tänk att du orkat kämpa ännu en natt...du är så stark Tillevännen...på både gott och ont...Vi hoppas att dagen blir lite bättre än natten Tille-hjärtat... så du kanske kan behålla lite vatten i din sköra lilla kropp. Kanske ligga och kika lite och smaska på dina goda små fingrar...det är trevligt det...eller hur vännen.

Nu ska jag gå och fixa lite frukost åt Elina och Markus, och Mika förstås.

Hälsa din underbara mamma och pappa så gott...ge dom långå långa snusningar och njut av denna dagen, som ni njuter av varann varje sekund ni får tillsammans. Ni är verkligen familjen Kärlek...

Ha det så bra ni kan. Kanske kommer det några trevliga kompisar och hälsar på, ni har ju så många bra vänner. Tillehjärtat...du får spana in de och försöka memorera...de kanske du behöver hålla ett extra vakande öga på...när du hoppat på Magnus tåg eller klätt dig i dina små änglavingar...

Styrkekramar till mamma,pappa och Liam.

Tillehjärtat...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet

En liten påskpuss på din lilla, lilla panna

Tarja

• hillson

Tille,jag var lite orolig att logga in i morse...Blir så ledsen när jag hör att du inte mår bra..
    Hoppas du får sova skönt nu på morgonen..

många kramar sanna

• smiley77

Glad Påsk Tille! Det gör så ont att läsa i din mammas dagbok att du inte alls mått bra i natt. Tänker massor på dig, igår när vi hade gäster loggade jag in på datorn flera gånger för att kolla om det hänt nått nytt. Hälsa din mamma och pappa att dom är världens bästa föräldrar. Jag skulle varit glad om jag hade haft hälften av deras styrka, mod och kraft! Många kramar Therese

• olivettan

Godmorgon Prinsen!
    Läste just dagboken att natten varit jobbig.
    Hoppas att dagen blir så bra som möjligt.

Kramar till hela familjen

• Jesper73

Lille Tille! Vilken kämparanda och livsvilja du har! Det är helt ofattbart att någon så liten och skör kan vara så fantastiskt stark! Önskar allt det bästa till dig och din familj. Tänker på dig och hoppas att du snart kan finna din välförtjänta ro och frid.

• Familjen A

God morgon sötnos Tille!
    En jobbig natt för dig, tyvärr så  hjälper det inte att vi är många som önskar dig lugn o ro. Önskade det fanns något jag kunde göra för dig och även din familj.
    Mysigt och höra att du sover tillsammans med din pappa.
    Tittade på dina kort igen och ler. Dom ögonen....
    Många mjuka kramar till  dig och resten av din familj
    från Anette

Svar på tråden Tilles tråd