• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Memo

God morgon på er, jobbigt att natten har varit som den har. Jobbigt för Tille också att behöva kräkas, han som verkligen behöver få behålla dom små resurer han har. Hoppas att det blir bättre under dagen. Kikar in lite senare

Bamsekram

• Moa och Max

Läste att han inte fick behålla något alls, lilla söta Tille da! De värker i mej att han har så sköra slemhinnor, jag tror att de är pga kräkningarna som han hostade blod. Å va de måste vara jobbigt för er, önskar att jag kunde göra mer för er än bara sitta här å tycka synd om er! Vill så gärna vara en trolltant eller häxa som man kanske ska säga idag och kunna trolla han frisk.
    Jag hoppas dock att dagen blir lite bättre än vad natten gick.

• AnnaCarina

Lilla fjärilspojke,
    det görså ont att läsa din mammas dagbok, det låter så om börjar bestämma dig för den där mysiga tågresan, ta tillvara på denna dag, fyll den med kärlek, värme, nära och kära, och snusa lite extra på Tille.

Så liten plats en människa tar på jorden.
    Mindre än ett träd i skogen.
    Så stort tomrum han kommer lämnar efter sig.
    En hel värld kan inte fylla det.

~Okänd~

Styrkekramar
    Anna

• Sömntutan

God morgon Tilleman!
    Så du hänger i fortfarande lille vän. Men jag ser att det har varit en jobbig natt och att du inte vill behålla någonting längre. Lilla gubben jag lider med dig och jag skulle vilja glra så mycket för att du ska bli bättre, men jag vet ju att jag inte kan.
    Hoppas du sover länge på pappa nu så att kanske orkar se mamma, pappa och Liam innan du reser till änglarna. För det är väl snart dags nu Tilleman...eller? Du har ju överaskat mig förr, så jag skulle ju inte blir förvånad.
    Ha det så bra du bara kan idag, jag tittar in igen om en stund, det vet du.
    Många fjäderlätta pussar på din mjuka panna!
    Anna

• mica05

God morgon Tille. Många, många påskfjädrar lyser i solen för dig.

• jeja66

Godmorgon familjen!
    Läste dagboken och såg att det varit en jobbig natt. Hoppas dagen blir med så lite smärtor som möjligt.

Simon kom precisin och frågade hur du mådde Tille och jag berättade. Han stog här med tårar i ögonen.

Kramiz till hela familjen.

• Liamsmamma Fia

Men älskade lille Tillevännen, vad ont det gör mig att läsa om hur besvärligt Du ska behöva ha det

• S med 2

God morgon lille vän...ännu en dag av livet.
    Ditt lilla hjärta är så stort och stark som orkar hålla fast vid livet.
    Min lilla dotter har släppt iväg en vit vacker fjäder som ska fånga upp dig och hjälpa dig till ett ljust och rofyllt liv. Tänk du lille vän där är det alltid ljust och varmt, alla är alltid glada och pigga. Min lilla ängel tar emot dig när du kommer.

Ta hand om er!
    kram

• papayan

Hej lilla gubben!
    Hoppas du får en bra dag och slipper ha ont och må illa. Massor av kramar till dig och din underbara familj!

Svar på tråden Tilles tråd