• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mia o Simon

Så det har varit jobbigt, lille gubben, inatt...Vill då önska er en fin långfredag och hoppas den blir bättre än natten varit. kram Mia

• minisnutt

God Morgon. Ser att natten varit jobbig. Varför måste han ha ont för? Lille Tille...hoppas han mår bättre när de vaknar.
    Tänker på er
    Kramar från oss

• Filles Mamma

Godmorgon Tille och din goa familj!

Usch, blir så ledsen när du haft en jobbig natt. Hoppas verkligen att dagen blir bättre.
    Ni får passa på att vila allihop idag, eftersom natten varit jobbig.

Lille Tilleman vad stark du är, du kämpar på så gott du kan!
    Hoppas att du slipper ha mer ont och att du bara kan ligga och mysa med din lilla familj idag!
    Tänker som alltid på er, ni finns i mitt hjärta hela tiden!

Tittar in till er lite senare igen och ser hur det är med er
    Många styrkekramar till den goa lilla familjen.

• mirre2

godmorgon lilla Tille!uch att natten inte va snäll mod dig hjärtat,hoppas dagen och påsken blir finn för dig!alltid i våra tankar liten försiktig smekning på lilla pannan!

• MalinoNiklas

Men åååå kära lilla vän, blir så ledsen när jag hör att du haft ont och sovit lite dåligt!

Hoppas att du sover gott nu med pappa.....

Tänker på er Therese och hoppas att ni fått sova litegranna inatt och hoppas verkligen att dagen blir bättre.

Vår lilla vän verkar behöva sin långa sömn nu, men samtidigt känns det så svårt att acceptera. Hur ska ni då känna det, vet att ni är tycker att det är dags men det måste vara så svårt ändå..

många många styrkekramar och tusen snusningar till Tille
    /Malin, Niklas och Hugo

• Ella79

Oj, oj,oj...Hostat blod...Jag blir så ledsen när jag hör att det inte alls är bra...Jag visste ju att det inte var bra med dig lille gosse men att det ska hinna bli såhär...*gråter* (som vanligt)...Nu blåser jag bort allt det onda för en stund *blåser* Såja, nu känns det väl lite bättre...En liten,liten puss på pannan får du av mig denna gång.../Elin

• Firren

Inatt var min dotter ganska gnällig. I vanliga fall kan det ju hända ibland att man blir lite irriterad och tycker det är jobbigt. Men inatt så kändes det inte alls så. Jag tänkte på lille Tille och hur bra vi har det! Vad är en lite gnällig natt?
    Jag kände väldig ödmjukhet inför livet och låg och sjöng för henne utan att tänka en tanke på att det var jobbigt.

Jag vill bara säga att du har fått så många att omvärdera och sätta saker i perspektiv. Livet är så skört och vi går på alldeles för fort för det mesta. Ibland måste vi lära oss att stanna livet en aning och bara vara.
    Och ni våra små är ingen självklarhet, ni är bara till låns. Oavsett när ni går så är det bara ett lån att få se er växa upp. Något att känna ödmjukhet och tacksamhet för!

Tille du har visat oss det självklara som man så ofta glömmer! Hoppas du får ro snart lille kämpe. Din väg har varit så lång, nu behöver du vila.

Ett tack också till din mamma och pappa som  låtit oss ta del av dig, och lärt oss detta. Jag kan bara fantisera om vad de går igenom.

Många varma kramar till hela familjen!

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • skåne84

Tille Tille gud vad jag tänker på dig det e så jj-----la orättvist att jag inte vet vart jag ska ta vägen gråter så för jag tänker på din smärta o dina föräldrars sorg näää fyyy bubblan säger jag bara... Hoppas ni får en trevleg påsk Tänker på er Kramar

• Bonus

Hej !!! Hoppas att inte Tille har ont...
    Och att dagen trots allt blir "bra"
    kramar från oss

• sanlin

God Morgon lilla vän!
    Vad ledsen jag blir när jag hör att du mått dåligt inatt. Hoppas att dagen skall bli bättre...
    Hälsa familjen
    Kram Sandra m. Familj

Svar på tråden Tilles tråd