• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mormorsuss

Tille, du tappraste av alla
    Tänker på dig dag som natt
    och undrar....hur länge ska du orka?
    älskade vän.
    Kram

• Jonalv

Ville bara titta in och se hur ni hade det och man blir bestört hur j...ligt får det vara stackars Lilla gubben vilken match du går. Rond efter rond tar du och vi som följer dig och dina nära är så förundrade var du får din styrka ifrån. Det är som många säger att med kärlek kan allt övervinnas (iallafall en stund/bit) lilla vännen det är tur att du valde de rätta föräldrarna.

Snusa på din mamma och pappa och Liam ifrån oss.

Kram till er

• Angelina Sky

God morgon familjen.

ser att det varit en jobbig natt för Tille o för er.

Vill bara tala om att vi tänker på er!

Kramar Angela m familj

• Berkemo

Hej Therese och övriga familjen. Jag är så ledsen för Tilles skull. Tänker i allafall önska en glad påsk och hoppas att det snart är över. Kram

• Smurflovve

God Morgon Tilleman! Läste att du kräkts en massa och även lite blod :( Måtte du somna in snart för DIN egna skull! Du är en riktig kämpe, du är så fin!
    Vi tänker på dig dag ut och dag in!
    Många fjäderlätta kramar från oss!

• Helena o Teo

Tänk om mitt hjärtas tårar kunde hjälpa...
    Sov oroligt i natt och vaknade med känslan av att du hade hoppat på tåget Tille...
    vågade knappt gå in och kolla...

Sov gott hos pappa och njut av tryggheten, värmen och kärleken ni ger varandra. Jag hoppas att du vaknar upp snart så din mamma och pappa får blicka in i dina klara ögon.
    Men Tille lille vän, jag tror att det närmar sig avgång nu... och du, var inte rädd, alla dina nära och kära finns med dig nu och för alltid. Kärleken tar aldrig slut, var du än befinner dig.

Mina varmaste kramar och fjäderlätta snusningar!
    /Helena med familj

Nej, nu ser jag inte tangenterna för alla tårar...
    jag kommer snart tillbaka...

• Kalina

God morgon Tille och famljen...

Läste att ni haft en jobbig natt,

lille Tille ,hoppas du får ro snart.

Lilla bus...mammas kärlek.
  • Hattifnatt

God morgon!

Förstår av din dagbok att Tille (och ni) haft en jobbig natt...Hoppas dagen blir lugnare, att han får sova gott och vara vaken lite mellanåt utan att ha ont.

Tänker på er under dagen!

Hattifnatt

Svar på tråden Tilles tråd