• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • thelif

Åh, Tille liten.. Din mamma skrev att du inte mår så bra nu, att du kräkts blod och ser väldigt tärd ut.. Mitt hjärta blöder för er alla!

Och jag önskar att jag utan att blinka kunde säga till dig, Tille, att: SLÄPP TAGET, min vän! Du har kämpat nog nu, nu måste du få vila.

Men vet du, jag kan inte, inte utan att känna att jag inte alls vill att du ska släppa taget! Jag vill att du ska vara här med oss ytterligare en tid, att mamma och pappa och Liam och Dea ska få ha dig hos sig, alltid, alltid..

Det är så motstridiga känslor..

Jag måste gå ifrån datorn nu en stund, min lille kille vaknade efter sin eftermiddagslur nu så jag ska gå och ta upp honom så han får lite välling. Det tycker han om!

Sen när min lille Jesper fått sin välling ska jag gå och beställa blommor till min Tille-fjärils sommaräng. Jag har bestämt mig nu vilka de blir, det kommer att bli så fint och ett fint minne av dig, min lille fjärils-vän!

1000 styrkekramar till hela familjen, och en fjärilspuss på pannan till vår kämpe Tille.

• Salmiak6

Snälla! Kan någon länka till dagboken. Vill oxå läsa hur Tille mår!

• Visslan

Värme och kärlek.. så mycket kärlek... så mycket Mod och styrka sänder jag er...
    Ta nu hand om er..*plirar på Dig Therese..Du vet Du*

Så mycket värme och kärlek som jag bara har sänder jag till er..*ta emot*

Malin

• Kollsmitt

Lille Tillegubben....vet inte vad jag ska skriva, men jag hoppas att du inte har ont....
    *Lätta kramar i massor*

I mina tankar!

/Riika

• Hemgårn

Tille, det är snart dags för ett sista äventyr, om du har lust.

Jag kommer om en stund. Jag ska bara vara lite mer social först.

Snusningar från mig..
    lfl.mine.nu/tille

• USAmamma

Lille Tille-du starke lille kille. Mor Therese har sagt att du får släppa taget, men förstår att du inte vill lämna familjen så som du kämpar på. Tänker på dig ? jag undrar om änglarna kallar på dig idag...du kan välja att fara när du vill... vi kommer sakna dig...men du kommer äntligen att kunna springa runt och leka och sjunga. Och du kan titta ner på din familj när du vill! Kramar fr Sofia

• Kaspers mamma

Vår lilla kämpe! Vår hjälte! Vår lilla prins!
    Att du orkar!
    Läste i din mammas dagbok att du har haft en jobbig natt... lilla skrutt!
    Om det fanns nått, nämn nått som kunde underlätta för dig skulle jag bums göra det!
    Du är en sån stark liten kis, du ger oss andra så mycket!
    Du har fått mig att tänka på ett annat sätt, att värdera saker på ett annat sätt.
    Leva livet VARJE dag!!

Tack lilla Tille för att just du är du!
    Och att dina föräldrar är just dina!
    Du är underbar lilla Tille!
    Jag kommer in ikväll och skickar en cyberkram i lättaste dun!

ja just det, här kommer en fjäderlätt liten puss på din panna Tille-lille.. för dagen!

All min kärlek och styrka till dig lilla Tille och din underbara familj!!

Kram Sandra med familj

Svar på tråden Tilles tråd