• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe

Hjärtegull.
    Skickar dej massor me mjukizgooa bamzesnuzningar på din panna.
    Hoppas du får en lugn kväll. Kramiz din vän Helén.
    Styrkekramizar till Therese, Nicklas, Liam å Dea me.

• mamma37

Ni finns ständigt i våra tankar o flera gånger om dagen är vi inne o kollar hur det är o det är med hjärtat i halsgropen.... Skickar massor med varma kramar till er o hoppas att påsken blir bra för er alla! Kram Maria m. fam.

• Hattifnatt

Therese och Nicklas,

Jag hör till dem som tittar in i er tråd ofta men inte alltid skriver.
    Det är inte alltid lätt att finna orden, och det skrivs så mycket vackert och fint i den här tråden.

Lille Tilles tid på jorden är alldels för kort, men han har rört vid långt fler hjärtan under sin tid här än vad de flesta av oss någonsin gör.

Er kärlek har burit Tille hela vägen hit och kommer att bära honom den väg han har kvar vandra och över till andra sidan. Och han kommer ju aldrig att riktigt lämna er - ett barn man burit under sitt hjärta och hållit i sin famn förblir där alltid.

Varma kramar

Hattifnatt

Ni finns i mina tankar,

HaAttifnatt

• Wagram

Therese: Har du talat om for Tille hur manga vi ar som tanker pa honom?

• gurlie

Jag var och spådde mig hos Jolanda den tredje i Gamla stan för ett par år sedan. Något hon sa har kommit tillbaka till mig efter att ha följt dig här på familjeliv.

Hon menade att jag skulle möta någon som jag skulle tänka så här om:

"Hur kan någon som är så liten vara så stor?"

Jag tänkte då att det skulle betyda att jag skulle träffa kärleken och att han skulle vara kortväxt. (Jag blev lite orolig eftersom jag själv är rätt lång...)Senare, ett par år efter då jag födde min son tänkte jag att det gällde honom...

Men nu slår det mig att det kanske var DIG hon pratade om. För du som är så liten har berört SÅ MÅNGA och blivit så STOR.

Du har verkligen etsat dig fast i mitt hjärta. Du får mig till tårar var gång jag läser eller ser på en bild av dig. Blotta tanken på dig gör mig tårig.

Sov sött lille vän. Du är STOR!

• fyrbarnsmor

Hej, ja är ny här på familjeliv blev intresserad när ja läste om Tille i tidningarna. Tänker på Er hela tiden och att livet är bra orättvist ibland. Sa till min man härom dagen att man ska nog vara glad när våra barn bara är förkylda eller har lite feber, fast man tycker det är jobbit med gnälliga barn, men de har ju hela livet framför sig medans andra bara får några månader .

• CORPSBRIDE

Hej min lille vän..hur mår du idag..jag undrar finns du kvar eller har du börjat din resa lillgubben.Det känns så skönt att veta att ni har varandra där hemma.Ni finns för alltid i mina tankar och i mitt hjärta...
    Kram Elionor.

• CORPSBRIDE

Hemgårn;du skriver så vackert..jag bara gråter och undrar hur de har det där hemma just nu..
    Kram Ellie.

• Ella79

Hej Tille. Idag regnar det här, inte så roligt men, men...Ni har sol förstår jag *ler*...

Det här är första dagen på länge som jag inte varit inne på tråden på hela dagen. Vi har varit hos min syster som fyller 30 år...Vi har fikat och vi har fikat...Jag har haft dig i mina tankar hela tiden...Nä, nu skriker Max ute i vagnen. Bäst att gå ut till honom... Kramar Elin...

• Blåviol

Therese, jag är så orolig. Vad händer? Kn inte göra något annat än att sitta och vänta vid datorn eller så springer jag runt och irrar omkring. Tänk vad lilla Tille kan. Han har berört så många den lilla ljuvliga gossen.

Svar på tråden Tilles tråd