• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tarjas

Tillehjärtat...Det är Tarja här... Försöker vara stark, men det är inte lätt. Jag blir så ledsen när jag läser att du blir svagare och svagare. Det visste jag ju om , men på något konstigt sätt hoppas man att allt bara är en mardröm som vi all får vakna upp ur och allt är som det ska vara. En glad, frisk Tille-Prins, busar och leker med mamma, pappa och syskon...de bästa som finns får tilläggas. Tillevännen, nu är Tarja riktigt ledsen men känner också glädjen av att få ta del av dig Tille, ditt liv...som tyvärr kommer bli alltför kort. Men Tille... älskade lilla Tille... du och dina fantastiska föräldrar ger så mycket av er själva och jag hoppas att ni känner att vi alla finns här för er. Så Tille om du vill berätta något, en hemlis eller så... så kan du alltid komma till mig, jag finna här för dig, din mamma, din pappa och dina syskon.

Och du Tille...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet

Snusningar på din lilla panna Tillehjärtat

Din Tarja

• Tesan81

Hilla: TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese   *sorry*

Älskar min Villemo
  • Amorella

Hilla:
    Anmäl ditt eget inlägg så slipper du få en varning!

• MissMijah
    lilla tille...att natten vart så jobbig för dig   du e stark o tapper...men jag hoppas du slipper lida mer snart lille vän..det gör ont att veta att du har det så svårt..jag tänker på dig hela tiden. det första jag tänker på när jag vaknar är - undra om lill prinsen fortfarande finns me oss..o hittills har du förvånat mig varje dag med din styrka. jag hoppas att dagen blir lättare än natten för dig o familjen. kramisar
  • Nana 24

Stackars lilla Tillevännen, vilken jobbig natt ni har haft, det gör ont i mig att höra att du kräks, och att det dessutom kommer blod....usch usch, livet är verkligen inte rättvist.
    Jag hoppas att ni får en fin dag trots allt med era vänner, och att Tille slutar att kräkas.
    Men vilken liten kämpe du är, du vill verkligen vara kvar hos din underbara familj, jag hoppas att du snart får somna in och drömma många vackra drömmar. Du kommer att få det så fint hos dina änglavänner uppe i himlen, du kommer att kunna se din mamma och pappa från himlen med, du kommer att sitta på din stjärna, du har ju en egen stjärna Tille mannen! Det är verkligen inte alla som har! Lilla vännen, jag hoppas att du inte har ont! Therese, hoppas att Tille får vara vaken lite under dagen och spana med sina underbara blå som han har! Tittar in senare för att se hur ni har det! Skickar lite varma snusningar på pannan till dig Tille och en fjäderlätt puss på din lilla kind!
    *kramar om*

• apriltjej

Jag har också svårt att finna fler ord....
    Lille Tille är otrolig....Precis som sina underbara föräldrar..
    Tänker så på er hela tiden, dag som natt....
    Kramar Mia

• KatastrofKatt

hej fjäril.
    i dag har jag sovit lääänge. det blir ju lätt så när man inte går och lägger sig i tid.

hur har du det idag? jag läste i mammas dagbok, att du haft en tuff natt. låt bli såna nätter, tille.. ha bara bra nätter istället, du vet såna då du inte behöver ha ont. såna röstar jag för. många.

som vanligt är mina tankar hos dig, vad jag än gör.
    snusningar hjärtat, din väg.

• Tussilagoflickan

Har er i mina tankar.....

Svar på tråden Tilles tråd