• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • cackaka

Sänder mina tankar till Tille med familj. Det går inte en dag jag inte tänker på er.
    Massa styrkekramar från Carin

• ily

Har inga ord.............

Men vi tänker på dig, Tille och din familj och och skickar stora kramar

• mamma69

Hej! Lilla lilla Tillegubben nu är det nog dags att åka vidare , hörde av din mamma att du kräks blod och inte är nå vidare pigg, somna in nu lilla vän, det är okey, mamma , pappa och dina syskon klarar sig , vi är här och stöttar dom, du kommer inte att märka att ni vart ifrån varandra , innan ni ses igen.

Therese och Nicklas många styrkekramar till er , tycker så mycket om er, Liam och Dea.

• nalleoior

Tänker på er hela tiden...
    Kram/Alice

• MEJG

Så vackra blå ögon, den blicken går rakt in i hjärtat.
    Tille är inskriven i mitt minne - för alltid!
    Tänker på Er och skickar stärkande kramar.

//Mariah

• 2 barnsmamma

Alla tankar går till er idag..

Varma kramar till er fantastiska föräldrar, syskon, släkt och vänner och små lätta snusningar på dig lille Tille!

Kram//Marie-Louise m. familj

• mamma kattis

Så liten men ändå så stark!! Önskar er en trevlig påsk!!
    Många kramar från oss till er!!!!

• emmaida

Skickar påskhälsningar till er alla. Hoppas att ni får en så bra påsk det bara går. Tänker på er.

• Pussgurka

Lille Tille vännen, det gör mig så ont att se att natten har varit jobbigt för dig!
    Jag önskar att jag på nåt sätt kunde ta bort dina smärtor!!!
    Du fortsätter att förundra mig & trollbinda mig du lille!
    Det är med både sorg & glädje jag läser här inne varje dag, och jag bli både glad och ledsen över att du fortfarande är med oss!

Du är så fantastisk, du vackre lille prins! Den plats du har i mitt hjärta växer mer & mer för varje dag!
    Du finns i mina tankar & i mina drömmar!

*puss & kram*
    Jessica m familj

• cilis

Tillegubben hur går det?
    Tänker på er hela tiden och går in på FL och "tittar till" er flera gånger om dagen.

Svar på tråden Tilles tråd