• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Makkan

Hej Tille

God Långfredag på dig.
    Hoppas du får en bra dag din lilla superpojke.
    Hälsa mamsen och papsen.
    Min lilla hjälte, för alltid.
    Massor av fjäderlätta varma kramar från dina blivande kompisar Makkan & Tilde. (L)

• Gilga

Vet du prins Tille..att det finns underbara människor i detta land..någon eller några har ordnat med mat till din familj,så mamma och pappa inte ska behöva fixa det varje dag.De du.;*)..det är jättesnällt av dom..så nu kan dom bara vara med dig och Liam..inte så bara det.*L*..ni får njuta av varandra idag och hela helgen..vet att du har främmande från Stockholm oxå..morbror och hans JOhanna..passa på att busa lite med dom,det tror jag att dom skulle tycka om.

Ha en fin dag lillprinsen..vi hörs snart igen

Varma och mjuka snusningar//Gunilla

• Certina

Går in på denna tråd så fort jag får en sekund över, bara för att titta hur det är med Tille.
    Ibörjan gick jag in och var orolig för att han skulle gått bort under natten, tyvärr så nu för tiden hoppas jag att Tille har klivit på Magnus fina tåg. Med ett äventyr utöver det vanliga.

Det var länge sedan nu man läste att Therese ville att du skulle släppa taget, men deras kärlek är så enorm att du inte vill lämna dom. Jag kan förstå hur du känner, jag hoppas att mina barn känner så om mig.

Min lilla kille är ca tre veckor yngre än dig. kan inte ens föstå hur jag skulle överleva en sådan sak, men människan är starkare än vad man kan tro.

Jag hoppas ni får en skön dag.

Kramar till hela familjen, snusningar till Tille

Mamma till Elise & Erik
  • helena20

Gomorgon Tillevännen!
    Har funderat lite vännen. En prins uppe i himmelen måste ju ha en häst, så jag har viskat lite med min gamla fyrbenta vän o han väntar på dej däruppe. Håll utkik efter en brun häst med svart man som heter Abbe. Nu var ju inte Abbe någon smäcker häst, snarare ganska rund om magen men vem vet hur han ser ut däruppe. Så när det mullrar från himmelen vet vi alla att det är ni två som kommer farandes fram över molnen i full galopp.

Du är verkligen en liten kämpe du grabben, inte många som är lika starka som du.
    Nu ska jag snart åka iväg hem t min mamma för att äta lite god påskmat men kommer tänka på dej hela dagen. Kommer in igen ikväll för att kolla hur det är med dej.

Massa påskkramar till dej Tillemannen!

• Eija77

Å Tille! Jag blir så ledsen när jag hör att du haft jobbigt inatt.... Det är så orättvist!
    *kram*

• Birgitta2

Tilleman - en dag till fick du. Det verkar som om dina inre organ börjar ge upp. Jag är förundrad över att du klarat dig så här länge. Det enda jag hoppas är att du är smärtfri, men det kanske är lite mycket begärt med tanke på din svåra sjukdom.

Hoppas du får en så fin dag du kan.
    Kramisar

• Vilddjuren

Åhh lilla Tille.... mitt hjärta brister när jag läser om hur jobbig din natt har varit... Trots att vi alla vet hur detta ska sluta så är det så oerhört jobbigt att läsa hur du blir sämre och sämre!
    Jag har så svårt att finna ord men du finns ständigt i mina tankar och jag hoppas att när tiden är kommen att får du somna helt smärtfritt!
    Snusar ömt på dig och önskar att din dag blir efter omständigheterna bra och att du slipper ha ont!
    Massor av kramar/ Hanna

• tammago

Älskade lilla hjärtat, du är en kämpe. Likaså dina föräldrar.
    Önskar jag kunnat göra något för er.....

Men jag finns här som en medmänniska nu och sedan också.

Tänker på er och ber för er.

*****KRAMAR OM*****

Erica, malmö

Svar på tråden Tilles tråd