• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AnnaCarina

Tille-lille
    tänk att en sådan liten krabat som du kan åstadkomma så mycket, i dag är det en helsida i Aftonbladet igen. Du lillafjärilspojke har verkligen åstadkommit underverk i ditt lilla liv, tänk så många människor du lärt att uppskatta nuet och ta tillvara på varenda sekund med sina nära och kära. Tänk så många barn du kommer att hjälpa i framtiden, för att du tillsammans med din undebara mamma och pappa, har delat med er av erat liv, både i sorg och glädje. Det var inte många som visste att det fanns en så hemsksjukdom som hette EB innan. Jag hoppas verkligen att ni alla känner vilket stöd ni har från oss, vi tänker på er, vi gläds med er( även om det är små glädjestunder), vi gråter med er. vi undrar varför måste detta hända. Jag hoppas verkligen att du vågar och vill släppa taget snart. Jag förstår att det är svårt att släppa taget om dina underbara föräldrar, men de kommer alltid att finnas för dig, likaså kommer vi att finnas där för dem. Jag kommer aldrig glömma dig du underbar lilla fjärilspojke. TACK för allt du lärt mig om livet och kärleken.

Hoppas att ni får en mysig dag tillsamms, jg får oxå önska er en riktigt mysig påsk, för vi skall snart åka iväg och kommer inte hem förens på söndag. Ni kommer att finnas i mina tankar hela tiden.

Stora styrkekramar
    Anna

• ripcurl

Tille-gubben lille

Mitt hjärta blöder för dig...Läste om din jobbiga natt... Hoppas du mår bättre nu
    och sussar sött eller spanar lite med de stora blå.
    Ängeln står kvar vid din sida brevid det tända ljuset.
    Påsk-kramar till hela familjen och en försiktig puss på Tilles panna.

• jezzzica

Idag regnar det och det är himlen som gråter. Gråter av glädje för att du snart kommer upp och slipper din oro. Men den gråter även för din familj som måste bli lämnad och sakna dig i evigheters evighet...

Tille lille, vackra Tille så mycket man lär sig av dig varje dag. Hela Sverige är berörda av ditt öde och alla är så glada att de fått ta del av ditt öde och din berättelse. Din tid på jorden kommer att bli kort men du har åstadkommit så mycket mer än många gjort fast de lever tills de blir gamla.

"Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är. Vart jag mig i världen vänder står mitt öde i Guds händer. Lyckan kommer, lyckan går och Tille du strör lycka i dina spår".

Många kramar från
    Jessica och Elliot i småland som tänker på dig.

• Amazona

Tilleman-Lilleman, vill du inte sova än? Vad väntar du på lille vän? Är det något du måste uträtta? Du har ju gjort så mycket redan! Något personligt kanske, som bara du vet.

Therese, kommer Dea att komma snart?

• Luffarmor

Hej
     Det gör ont i mig att se att natten var jobbig,att kräkas är inget vidare o om det ännu till är blod med i??? Ja lilla vän.
    Läste ju Amelia baby något som jag tyckte passade så bra in på Nicklas o Therers så jag skriver ner det till er

"Barn föds inte av sina föräldrar
               De föds av varje ord, varje
               kärleksfull gest, varje
               dröm som deras
               föräldrar någonsin haft"

• Lillkillens mamma

Hej Tille-lille med familj!

Vi har varit bortresta i ett par dagar och kom precis hem. Under tiden vi har varit borta har våra tankar dock flera gånger om dan varit hos er... Vi har undrat så hur det går och om Tille finns kvar här på jorden. På ett sätt hade vi nog hoppats att Tille hade fått somna in.

Vi vill bara säga att vi tänker på er! Ta hand om varandra och ge Tille en försiktig kram!

Hälsningar från Michaela, Johnny och Elias

• Therese6699

Dea kommer komma nästa helg.

Nu måste jag gå och hålla mina kompisar lite sällskap.
    Kram
    THerese

• koje

Lille älskade Tille läste precis i mammas dagbok att du inte mår bra alls. Sov du vännen vår och vi vet att du e det bästa som hänt mamma,pappa Liam och Dea och att de älskar dej överrallt annat på denna jord.

Vi älskar dej med Tille. Fast vi inte känner dej vännen.

Magnus tåg väntar på dej och änglarna väntar på dej vår allas litte kämpe. Superhjälte.

Vi tänker på dej hela tiden och våra ljus e tända för dej varje dag.

Styrke fjärils lätta kramar och pussar till dej Tille och till Pappa, mamma Liam och Dea och de andra runt dej en massa styrke kramar.

Från Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack.

Föresten Rickard spelar match idag Amot B och han spelar i B och han sa innan han cycklade att han ska vinna matchen för bara dej ingen annan. Dom spelar Blags match premiär på söndag och då ska han vinna den med för dej vännen.

Älskade lille Tille vännen.

Svar på tråden Tilles tråd