• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fru bengtsson

Lille vackre Tille-prinsen...
    Jag hör av din mamma att du inte mår så vidare värst bra nu och det gör så ont i mig... Mina barn har magsjuka och det brukar jag tycka är så jobbigt, men nu känns det som "ingenting".

Jag undrar så vad det är som gör att du inte släpper taget och hoppar på din kompis Magnus tåg? Känner du att du behöver ytterligare en gnutta kärlek från din familj? Jag kan förstå att du har svårt att lämna dem, de är de bästa föräldrar man kan tänka sig! Men ändå, lille vackre Tille-prins, när du väl släppt taget kommer du att slippa ha ont och det är precis vad vi alla önskar dig nu.
    Vår hjälte, vår kämpe! Du som uträttat så mycket redan, mer än vad de flesta gör även om de lever massor, massor av år...

Vi kommer att finnas här för dina föräldrar precis så länge som de vill och behöver, det kan du lite på. Dessutom är jag helt övertygad om att du kommer att hålla din lilla hand vakande över dem och dina syskon.
    Så lilla vackre Tille-prinsen, om du känner att det är dags att gå nu så önskar jag dig lycka till på din färd och jag hoppas att du får uppleva många härliga äventyr med de andra änglabarnen!

Den ömmaste av smekingar på din lilla kind och mängder av varma, stärkande kramar till din fantastiska familj.
    Angelica

• Liamsmamma Fia

Vet du vad Tille? Du har fått en alldeles egen mapp här på min dator. Den heter Tille-lille och där i har jag sparat kort på Dig, jag har sparat alla äventyr som Du och Din internetkompis Magnus har varit på och där har jag också sparat andra fina dikter och visdomsord som jag har läst i Din tråd. Detta har jag gjort för att försäkra mig själv om att jag inte skall glömma ens någon liten liten detalj, eller glömma hur fruktansvärt ont jag har haft i mitt hjärta de här dagarna då jag fått följa Dig och Din familjs liv och vedermödor. Dessutom har jag beslutat mig för att när min son är lite större och förstår lite mer (han är bara 3 år än) så skall jag överlämna mina minnen till honom, för att försäkra mig om att vi aldrig, aldrig, aldrig skall glömma den store lille hjälten Tille som öppnat våra ögon för vad som verkligen är viktigt och fått oss att se på livet på ett helt annat sätt. Du lille lille kille som uträttat nånting så stort så stort så stort under Din korta tid här hos oss. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det hade blivit något riktigt stort av Dig om Du fått stanna kvar här. Mitt ljus brinner för Dig lille knytet. Om jag ändå kunde göra något för att lindra. Det enda jag kan göra är att försöka förmedla lite styrka, kraft, mod och kärlek, så här skickar jag nu över ett stort lass från hela min familj. Försök nu att ha det så gott det bara går den här sista tiden, snusa på varann och slösa riktigt duktigt på kärleken.

• Mrs Corbally

Tillegubben!
    Änglarna väntar på dig, låt dem inte vänta för länge. Somna in lilla du och sov så gott!
    Det finns så många som kommer att sakna dig men det är nog bäst ändå - så du slipper lida...

många pussar och kramar till dig och din starka familj.

• busatösen

Finner inga ord...men sänder en varm hälsning och en stor kram! Maria,Moa,Marit,Mattias!

• Tarjas

Tillevännen... Hoppas du inte har alltför ont...Tille-Prinsen... Mys med mamma och paapa och njut av alla nära och kära som skulle hälsa på idag. Jag kommer tillbaka lite senare...hjärtat.

Snusningar till dig

Tarja

• louise66

Sender en varm hilsen fra oss alle her i Larvik... Barna er stadig inne og titter på Tille de også og lurer fælt på hvordan han har det... Vi tenker masse på deg Tille og familien din.

• Loke2002

Täker på er!! Hoppas ni får en mysig påskhelg!! Kramar från oss

• Pyris

Lille Tilleman..

Du hänger med ännu..Du lille kämpe.
    Du är en otrolig liten kille...

Kramar // Paula

• kristallen

Hej Tille!

Hoppas du får en skaplig dag!!
    Och hoppas att du får behålla morfinet så du slipper ha ont!!!
    Men som tur ä så får du ju supparna då !

Massor med kramar!!

Svar på tråden Tilles tråd