• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cattis63

Ser att du fortfarande är med oss lille vän, tänker på dig

Många kramar Catarina & Albin i Sundsvall

• MissWiren

Godmorgon hjärtat!

Har som vanligt tänkt på dig hela natten/dagen...hade gett nästan vad som helst för att få komma hem till er och hålla dig i min famn, och ge dig en bamsekram & säga hur mkt jag avundar dig och hur fantastisk du är..Och få pussa på dig..*åhh*..du lilla hjärta. Du finns alltid i mina tankar..det vet du..

KÄRLEK!!!

• cayenne05

Hej lille skatt!
    Tittar in för att se hur du har det. Ser att du är med oss. Vilken kämpe du är Tille!
    Vi tänker på dig och din familj. Din mamma skriver att du är så fin och det är du verkligen.

Fjäderlätta kramar på din panna från mig och min familj.

• fjärde på G

Hej! Glad Påsk. Läste Aftonbladet idag och såg bilden på Tille. Hur kan en sådan sjuk liten krabat ha sådana underbara ögon som det riktigt lyser om. Härligt o se..Han har kämpat tappert. Ha det bra! Många kramar.

• Therese6699

Goddag: Det har varit fullt upp med besök här idag så vi har varit sociala hela dagen. Därav en viss frånvara ifrån datorn.

Sedan behöver ni inte vara rädda att vi inte orkar med tackbrev och så. Det är bara roligt och vi kan behöva annat att tänka på. Skulle vi inte orka skulle vi inte göra det : )

Tilleman ligger och sover här bredvid oss. Han har inte kräkts lika mycket idag och han har väl fått i sig lite vatten. Men vårt lilla knytt ser verkligen svag ut. Även fast han är så otroligt stark.

Det var inte så många frågor att besvara idag, kan tro att dom flesta har fullt upp med påskstök : )

Kitty Shark, jo vi brukar prata med Tille varenda dag om alla människor som bryr sig om honom och att han är större än vad mamma och pappa någonsin kommer att bli.

Mie: Jag tror också att dom kommer få leka med varandra snart.. Det kommer kännas skönt att dom kommer vara tillsammans.

• Desse

Glad Påsk Therese Nicklas Liam och Tille!!!!

Hoppas ni får lite vårkänningar nu i påsktid!!!! Tråkigt att höra att Tilleman kräkts blod, det lät faktiskt illa i mina öron. Men jag är helt förstummad av hans otrolig livsvilja, hans kraft och mod. För några dagar sedan skrev du Therese att läkarna hade sagt att Tille max skulle finnas kvar i två dagar till med den lilla vätskemängden han fick i sig. Han verkar vara grymt envis och vilja bevisa för alla att han KAN SJÄLV , JAG BESTÄMMER !!! Hur var hans humör när han var en piggare liten gosse ?? Nu förstår jag att det inte riktigt går att jämföra med andra barn för han har ju trots allt varit mer eller mindre sjuk ända sedan han föddes.

Jag tänker jätte mycket på er, men läkarnas ord verkar inte vara de rätta, ingen annan en Tille själv verkar veta när det är dags, och den hemligheten behåller han för sig själv.
    Kramar Desse

• Killarna Larsson

Hej Gossis!
    Skönt att du får sova o bara ha det gött.. Verkar som om att du inte har ont desstomer, eller?
    Snart ska jag med min son till dr, han har fått massa konstiga prickar.

Men ha det så bra Tille-man, så kikar jag in igen när jag har kommit hem...

Kram på dig!

• Harlots House

Therese! Kom nallebudet fram??? jag skrev bara "Tille med familj" somnamn...klantiga jag Glad påsk och varma kramar från oss!

• zitis81

Glad påsk Tille. skönt att höra att du inte kräks så mycket idag. Hoppas att du mår riktigt bra trots omständigheterna.
    Vi vill även önska Therese, Nicklas och syskonen en riktigt glad påsk

Svar på tråden Tilles tråd