• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pappan 66

HEJ!
    Har tänkt mycket på dig i dag Tille och på alla andra i familjen med.

Hörde att du fått en egen stjärna för några dagar sedan och undrar vilken är den? Skulle så gärna titta upp på den i kväll och tänka på dig du lille kämpe. Kanske mamma kan förklara vilken det är?

Tänk på Tille-lille fonden. Alla vi som får denna unika möjlighet och med all respekt för att var och en avgör själv, men kanske har du möjlighet till en gåva i påsk? Stöd och forskning hjälper.

Claes

• Happy me
    Vad mysigt att ni haft besök och fullt upp med det! Skönt att få lägga tankarna på annat, i det mer vardagliga kan jag tänka mig.

Lille Tillehjärtat, bra att du dricker det lilla du nu orkar. Hoppas du haft en bra dag också med alla besök m.m. Tänker på dig lilla vän! *blåser lätt på pannan* Du förstår, i kväll blir det lite körigt här med påskmiddag och allt. Jag säger godnatt till dig nu i stället. Om du väljer att sova hela natten eller för alltid, vill jag ändå att du somnar gott och sedan sover så fridfullt du kan! Du finns i mitt hjärta för alltid lilla fjärilsvinge! Sov gott vännen!
  • Crush

Vill önska er en riktigt glad påsk.
    Beundrar er styrka.
    Många kramar från Sandra, Tomas och Joakim

• n k

Ni har verkligen haft fullt upp....
    Vilket bra nätverk ni har. Men det förvånar mig inte så som ni är ; kärleksfulla.
    Tänker på er!
    Kramar om er.
    Ger Tille en lätt snusning i pannan.
    På återseende!
    Nanna & Irma

• Joffe

Kramar om er och önskar er en lugn och skön påsk.

Knepet är att se till att man inte dör i väntan på det goda livet//Lee L
  • Hemgårn

Therese, Nicklas, Tille,

här i Nyköping har det under ett dygn varit två stora STORA vattenläckor. Vi blev utan vatten här i Hemgårn imorse. Ett megarör på 40cm i diameter brast och en lång bit av en gata stod under nästan 60cm vatten. Lite skumt att skölja sallad i dyrt Vitell-vatten som vi blev tvugna att köpa i affär'n.. sen fick vi också göra kaffe på samma dyra flaskvatten. Det blev riktigt gott!

Det känns skönt att höra att så många kommer och hälsar på er där hemma. Nu tror jag vattnet kom tillbaks.. vilket i förlängningen betyder att jag blir tvungen att diska..

Kramar från Mig.
    lfl.mine.nu/tille

• Berkemo

Hej Tille med familj! Jag hoppas at ni har lika fint väder som jag har. Börjar fundera på om du verkligen vill träffa din syster Dea innan du tar farväl. Det verkar så. Förstår inte hur stark en sån liten människa som du är. Hoppas att du inte hr ont. Jag tänker på dig och din familj hela tiden. Många kramar och många goda påsk ägg till er.

• IrmelinFraNorge

Hei gode venner. Ja for det føles faktisk slik. Selv om vi aldri har møtt hverandre, så har dere gitt så mye av dere selv, til alle oss her ute i denne forunderlige dataverden. Dere er så sterk,så sterk. Kan ikke slutte å forundres over denne enorme styrken deres. Ikke rart Tille er så sterk. Han har jo verdens godeste, vakreste, kjærligste foreldre. Ble så treist i dag da jeg leste at Tille hadde hostet blod i natt. Du trenger så sårt å få hvile nå lille prins. Men det var godt å lese at han har drukket litt vann. Da er det vel lettere å få gitt morfinen. Var vel så at suppene ikke var så bra å bruke? Leste vel et sted her at dere vil benytte prøverørsbefruktning neste gang? Tenk så masse kjærlighet det barnet vil få. Verdens beste foreldre, fantastiske søsken. Så bra.
    Sender så mye styrke til dere som vinden klarer å bære fra Bergen.
    Dere bor i mitt hjerte. Kram Irmelin

• Therese6699

Harlots house: Jorå, det kommer fram. Ett brev kom fram fast det bara stod Tille Vesterlund och ingen adress : )

Nu ska vi äta.

Kramar
    THerese

• n k

Smaklig måltid
    Min man står & lagar en härlig gryta..... Mmmm

Svar på tråden Tilles tråd