• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cicci0305

GLAD PÅSK hela familjen och alla andra också!!! kramar till alla och snusningar på Tilles panna, Cicci

• Zwea

Hej Tille lille med familj. Tassar bara in för att skicka små dun kramar och pussar. Krama varandra också! / Åsa

• Adde1

Hej, har nu varit ute i trädgården i det underbara solskenet.
    Jag satte mig ner på en stol, bara stirrade upp på himlen, tänkte på Tille, så vacker där är, snart är du där.

Var inte rädd, det är mycket bättre där, ingen smärta finns där.
    jag håller av dig, min fighter.
    Hoppas att du mår bättre nu och inte kräks.
    Tur för mamma och pappa med så många bra vänner som ställer upp. Tacka dom alla!

Snusningar//Andreas

• Fröken Stålhand

Tårarna rinner igen, Tille... Vilken otrolig kille du är. Har mamma läst orden från Hemgårn för dig, han skriver bra fint! Hoppas att du inte har ont utan får njuta av den sista tiden tillsammans med mamma, pappa och Liam...

Ni gör en fantastisk instats för alla EB-barnen... Hoppas att forskningen får en ordentlig skjuts nu med alla insamlade medel...

*styrkekramar* Sara

• Misan75

Ja du den lilleStora kämpen, Du är helt makalös du, Har ni fint väder i Sundsvall? det har inte vi i Hälsingland. (Alfta) här regnar det för fulla muggar.
    Tittar ur och tänker på dej, Mina tårar kommer, att din mycket lilla kropp orkar. men jag såg att mamma tyckte du så matt ut i dag. men du har ju varit vaken å tittat på er främmande,, Så kul att ni har fullt upp med annat ett tag, vi ska snart ta å äta lite påskmat här hemma.
    Jag tittar in senare ikväll å kollar läget.
    sov så sött Tille vännen.
    Ha en skön kväll. snusa på varandra ni.
    många kramar Mia

• Ester1

Glad påsk på er!

Vilket underbart väder vi har här i Göteborg, det är sol och riktigt vårväder. Hoppas ni har haft en bra dag och att ni har det bra med Tille. Han är ju en riktigt kämpe som håller sig kvar, han har väl för bra hos er!

Varma soliga kramar från oss och en varm mjuk snusning på Tille.

• Adde1

Läste ett inlägg ifrån moderator att det fanns påskbilder på Tille!

Jag gick in på med lagd länk men jag hittade inga bilder.
    Någon som vet?

• Moa och Max

Lilla söta karamellen.
    Satt ute i dag i solen och njöt utav luften,solen och alla härliga fågelkvitter som har kommit. Tranorna tjoade ute på åkern och en liten härlig varm bris kom samtidigt som en fjärill kom flygande. Började grina direkt och sa ett å annat till han där uppe!
    De gör ont å läsa att du inte dricker och när du väl gör de så får du upp det! Lilla starka hjärtat.
    Jag hoppas att du inte ligger å väntar på Dea, för hon kommer å förstå ifall att du skulle lämna familjen i kväll! Hon blir inte arg på dej bara lessen över att du gick.

lilla söta karamellen, lille prinsen av kärlek. Sov så gott

• hillson

Tille,jag ger dig ett stort påskägg innehållande kärlek,värme och många kramar... tänk att du är en sån kämpe....så liten men ändå så stark...

många påskkramar till dig och din familj...

sanna

• Ella79

Tille- Vet du, jag ska åka till din stad Sundsvall...Jag brukar göra det ett par gånger per år och nu är det dax igen. På onsdag kväll kommer jag, vi (jag, Hans och Max) ska bo på hotell. Max pappa (Hans) brukar jobba i Sundsvall ibland och då brukar jag passa på att följa med och gå på IKEA...Men du som bor så nära IKEA är väl less det stället, men för mig som bor en bit därifrån är det en av årets höjdpunkter!!! Jag har nu en fråga till din mamma som inte har någonting med sjukdommar och ledsamheter att göra. Jag undrar om du vet när det "nya" IKEA´t öppnar eller om det redan har öppnat? (Håller tummarna för att det är öppet...) (Dum fråga kanske men ni som ändå bor där vet säkert) Hädanefter kommer jag ALLTID att tänka på dig Tille och din fiiina familj när jag är i Sundsvall...Hoppas du får en behaglig långfredag tillsammans med din familj...Många, långa, varma, försiktiga kramar /Elin

Svar på tråden Tilles tråd