• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Theresesmamma

Tille vännen, nu har vi tänt ljuset ditt som alltid tänds så fort vi är hemma!
    Vad roligt med så mycket gäster idag Tille!
    Kikar till dig om ett tag igen!

Varma kramar och snusningar

• Bonus

Hej Therese!Sitter just nu hemma hos mina föräldrar och mina syskon har varit här tidigare idag och vi pratade om er ,,, ´men då säger de att de inte orkar läsa om er på AB vilket jag tycker är synd för ni gör så otroligt myckeet men då säger de attde de bara tänker för mycket på det medan jag tycker att det kan man inte tänka på för mycket .....
    Livet är tyvärr inte rättvist....... Men Jag vet att genom att finnas här hjälper jag på något vis till, vet inte om jag tänker rätt men det är så jag känner..... Hoppas att ni kan planera er resa i sommar och att ni orkar med den.............
    omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• mludvigs

God natt lilla vän, sov så gott på ditt fårskinn och dröm om spännande resor, dröm om mamma och pappa, Liam och Dea, dröm om morgondagen

God natt!

Och god natt hela familjen!

• mirre2

Godnatt lilla Tille lille du e en kämpe...ska tända flera ljus för dig här hemma hoppas natten blir snäll mot dig lilla vännen!sovsött

• BarbroiSanDiego

Jag hoppas inte detta låter makabert, men en av de saker jag uppskattar mest med Tilles kamp och hur hans underbara familj valt att dela den med oss, är att den gjort döden synlig. I vårt moderna samhälle är vi kanske snabba med att vilja dämpa och kanske t om påskynda, för att vi har svårt att hantera en dödsprocess som ju faktiskt detta är. Jag kan inte tänka mig en mer värdig och mer mänsklig process att (samtidigt som man såklart försöker minimera smärtor och obehag) än att sakta få somna in, närd av närvaron av de sina och all kärlek omkring en. All beundran och stöd till Terese och Nicklas.
    -Barbro

• Helena o Teo

Therese, du är helt otrolig!
    Du läser verkligen alla inlägg...!!

Nu ska jag lämna datorn för en stund och vara lite med min man, har undrar vart jag har tagit vägen de senaste dagarna... = ) Fysiskt har jag varit närvarande, men tankarna har vandrat iväg och varit hos Tilleman hela tiden.

Må så gott det går och jag håller tummarna för att ni orkar planera och genomföra er Legoland-resa. Det skulle göra Liam och Dea så glada!

Tittar in lite senare...
    KRAM!
    /Helena med familj

• Lycklig Mamma2005

Natti natti lilla Tille med familj!
    Sov så gott och dröm söta drömmar!
  • Hattifnatt

Tack för att ni orkar dela med er av allt detta, både sorgen och smärtan och glädjen som Tille skänker er.
    Jag beundrar er för ert mod, er styrka och er ärlighet.
    Lille Tilles kämparanda och styrka brås väl på er!

Önskar er en fridfull natt och att Tille får sova lugnt och inte ha ont.

Svar på tråden Tilles tråd