• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • BarbroiSanDiego

Nu är det natt hos er, och jag hoppas ni alla sover gott och rofyllt. Jag hoppas
    du i dina drömmar flyger runt bland alla himlens moln, för att välja ut det som
    du tycker bäst om och som ger dig bäst utsikt över din jordiska familj och alla oss
    andra som har en plats för dig i våra hjärtan.

Tilleman, när du flugit iväg på sina skimrande blå vingar, kommer det
    att kännas så tomt så tomt i mitt hjärta.

Men du ska veta att ett Tille-format hål, svagt blåskimrande, kommer att finnas
    kvar där inne och för alltid påminna mig om dig.

• Memo

Ville bara säga go natt, vet att det är sent och ni sover förmodligen. Men jag kan ju inte gå och lägga mig utan att kika in här först och säga go natt. Det har liksom hamnat bland dom dagliga rutinerna som man genomför.

Kram på er

• anneliema

Kommer in en sista gång för ikväll, sov nu så gott och dröm vackra och sagolika drömmar du käre Tilleman.

Jag beundrar verkligen er Therese och Niklas för ert tålamod och eran ork att skriva fast er sorg är tung och svår. Jag kan aldrig sätta mig in hur ni känner er men Tille har berört mig och min familj så mycket. Min sambo klarar inte av att läsa och att se men han frågar mig hela tiden om hur det går för eran lille Tilleman.

God natt och sov så gott ni kan. Kramar till hela eran familj.

• Ajnna

Hej Tille!

idag när vi åt middag satt min dotter som snart fyller fyra och tänkte. Min man frågade vad hon tänkte på och då sa hon; "jag tänker på Tille. Jag ska ta den här tuggan för honom"
    Hon vet att han inte kan äta. Tyvärr hjälper detta inte honom. Men Tille finns i våra tankar hela tiden.

God natt från Anneli med familj

• Jesper73

God natt Tille, med familj. Jag har under dagen följt din kamp via SMS från min fru, då jag har varit bortrest under dagen. Jag skall själv gå och lägga mig nu? och Tille du vet att det är ok att lämna oss när det passar dig. Jag tittar in imorgon för att se vad du har valt Tille.

Snusningar
    /Jesper

• mysan34

Kan inte sova kommer in å snusar på din panna suss gott min store krigare , min trappre lille man, änglabarnet.Du är mitt underverk.Dessa blå

• anne b

Ja, hva tror du Tille,
    vil du ta Hemgårns tog i natt?
    Drikke blå sjokolade??
    Kanskje, ingen vet, bare du kan bestemme det.
    Mamma har sagt det er ok, og det mener alle vi andre også.
    Jeg har sagt til min kompis, Niklas, at han skal ta godt imot deg.
    Han har kjørt det toget i 10 år nå.
    Han drikker helt sikkert også blå sjokolade, dere kan dele en mugge, springe etter sommerfugler, og kanskje han kan lære deg å stå på ski og klatre i fjellet.
    Han var god til det.
    Jeg ønsker deg en god tur om du reiser i natt.
    Hils min kompis fra meg.
    Masse klemmer fra Anne-Britt

• Blåviol

Sov så sött lilla Tille. Hoppas du får en skön sömn med många fina och roliga drömmar. Tack Therese för du delar med dig till oss andra.
    Kramar Marie och en öm snusning till gossen.

• Valentina80

Nu har jag läst om Tille i Aftonbladet och jag har läst din dagbok i flera dagar. Det har varit svårt att skriva någonting eftersom jag hittade inga ord som kan beskriva vad, hur och hur mycket jag känner med er.
    Tårarna bara rinner ner och skärmen blir suddig och då får jag sluta......
    Tänker på Tille och på er hela tiden.
    Så mycket styrka, kärlek, mod..... ni e helt fantastiska..
    Många, många styrkekramar till er och en luftlätt puss till den lilla kämpen.
    Nu blir skärmen suddig igen..... Kramar från Valentina i Göteborg

Svar på tråden Tilles tråd