• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    Kära Tille lille, Tilleman! Lyssnade du på mamma i går? Lyssnade du och bestämde dig för att hoppa på Hemgårns tuffande tåg till de gröna ängarna fulla av fina gamla gärdsgårdar? Jag hoppas det, för att finnas kvar här och bara ha ont min vän, nej bättre förtjänar du min lille vän! Om du vaknar till en ny dag i dag, då hoppas jag den blir fin. Men egentligen hoppas jag att du nu har fått ro förstås... En stor varm och innerlig kram till hela familjen. Tänker på er, som alltid.
  • S N A F U

Godmorgon,

Här kommer en liten hyllning till en stor, liten man ...

S N A F U, the man.
  • Alvi

Godmorgon på Therese och familjen och lille Tille...! Snart åker vi iväg för att hälsa på folk och kommer inte kunna kika in här så mycket. Men jag bara måste försöka uppdatera mig för er skull...

Vad händer hos er? Är det någorlunda lugnt? Är denna dag som föregående dagar eller är det en dag av förändring.

Vad det än är för dag önskar jag er alla en glad påsk samt mycket lugn och frid....!

Jag är en glad sork som njuter av livet...!
  • Mymlann

God morgon Tillevännen och familjen.

Hoppas ni haft en lugn natt  och fått sova gott.
    Väntar på första morgonrapporten från natten som varit för att se hur Tille mår idag.

Hoppas ni får en fin dag idag !

Kramar Mymlann med familj

♥ Mymlann
  • Moa och Max

hej familjen!
    Nu ska jag och min familj snart i väg med husvagnen och jag kommer inte kunna titta in här förens på måndag kväll. Men om du bestämmer dej för å leva hela helgen så får du försöka å leva fullt ut, titta, kika runt, dricka lite och bara känna all den värme du får. Skulle du därimot vällja å hoppa på tåget, så ösnakr jag dej en underbar resa och vi syns säkert senare när de är dags för mej å hoppa på tåget!

Therese och nicklas. Ni har en underbar son och han kunde int fått ett bättre liv trotts sina sår, han kom till den familjen som har mest kärlek å slösa med! Glad påsk önskar jag er och inget kunde ni ha gjort annorlunda!

• Luffarmor
        God morgon lilla vän o din underbara familj.

Hoppas  dagen blir bra, så bra den nu kan bli.  Tänker på er hela tiden
  • mamma69

God morgon! undrar om du är kvar med oss, eller om du åkt nu, kramar till dig lilla lilla vän , kramar till din mamma, pappa och syskon........

• Marymamman

Godmorgon Tille och godmorgon familjen! Hoppas av hela mitt hjärta att natten har varit snäll mot er. Ni finns i mina tankar.

Massor av Påskaftonskramar!

• Adde1

Glas påsk, hela familjen. Tille, har du tagit steget.
    Var är du? hur mår du?

Vi alla har nu accepterat att du släpper taget. Den värld du kommer till är mycket bättre.

Som jag skrev igår, jag tror att du kommer tillbaka igen ien annan skepnad.

Hoppas att du inte lider längre.

There, Nicklas, Liam, Dea ha en bra påskafton.

Hela Sverige tänker på er, speciellt lilla stora Tille

Svar på tråden Tilles tråd