• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet

Varje gång jag läser om lille tille rinner tårar.God natt till er alla och hoppas ni får lugn natt

• lottab

Då var det åter kväll och jag sitter här igen. Jag är supertrött idag. Hoppas din dag varit till belåtelse Tille-man. Så får du sova gott och dansa runt bland änglarna. De längtar efter dig nu. De frågar efter dig hela tiden. Men jag förklarar att Tille är inte riktigt klar här än men han kommer snart. God natt på dig älskade Tille-vän. Sov gott och söta drömmar så tittar jag till dig imorgon.
    LottaB i Skåne

• Theresesmamma

God natt nu Lilla TilleHjärtat!

Sov sött, kanske hoppar du på tåget inatt...Vi får se om vi ses i morgon...
    Ljuset brinner fortfarande - jag satte det på trappan intill björnen jag har där. Det lyser vackert! Det får brinna hela natten för Dig Tillehjärtat!

Varma och stärkande kramar till Mamma Therese och Pappa Nicklas och Liam och Dea

• Malin83

Sitter här igen med tårarna rinnande på kinderna, tänker på er och Tille och min egen son som ligger i sin säng och sover. Vad skulle jag göra utan honom?

Hoppas ni får en lugn och fin natt!

Sov så gott Tille, hoppas du får frid snart!

Många kramar från Antons-mamma Malin

• Pernilla71

Therese, Niclas och Tille.
    Ännu en dag till ända. Jag kan förstå att ni måste känna er lite maktlösa och det måste vara fruktansvärt. Jag beundrar er så otroligt mycket för att ni orkar dela er sorg och tragedi med oss. Ni är så starka!! Till lille Tille vill jag bara säga att det är många små änglar som väntar på dig. Det är dags att gå nu. Du är så stark lilla vän och så duktig. Sov gott lille vän och kom ihåg att du är en liten hjälte. Din korta tid på jorden gjorde en stor nytta. Du fick många att förstå och påminnas om vad som finns här och hur fort allt kan gå. Du visade oss också vilka fantastiska föräldrar du har som orkar dela med sig av dig. Kan Aldrig förstå hur sånt här känns som mamma men jag kan titta på mina tre barn och se dem på ett annat sätt. Du är så söt där du ligger i din stora vagn med de stora ögonen. Therese och Nicklas- Ni har en riktigt söt liten hjälte.
    Sov gott så får vi se vad morgondagen har att ge, och om du bestämmer dig för att gå inatt Tille så vill jag skicka dig en stor kram och tala om för dig att änglarna visar dig vägen.
    Kram från Pernilla med familj.

• 3småttingar

.....^?...
    ..../..\.....
    ...(....)?...
    ...,~~,?...
    ....|...|?...
    ....|...|?...
    ....|...|......
    ....|__|.....
    ...(___)...
    ..(____)..

Tänder ett ljus här också för lille lille Tille.
    Ha en bra natt och sov så gott.

• pimpim99
    Kära Mamma, snälla var inte så ledsen
    Jag saknar dig också
    Så väldigt mycket
    Det är vackert här där Jag är,
    Men Jag oroar Mig mycket över Dig,
    Jag sover med Änglar
    som vaktar Mig.
    Det är bara kärlek här uppe
    Jag är aldrig ensam eller rädd
    för Gud är ju så väldigt nära...
    Jag går med Änglar varje dag.
    De är så snälla och så rara.
    Oroa Dig inte Mamma,
    De håller min hand
    när vi korsar himlens gata.
    Jag gråter aldrig eller gör Mig illa
    Jag spelar och skrattar
    och sjunger mycket
    Jag hör dig när du pratar med mig
    Snälla mamma var inte ledsen...
    Även fast Du inte är här
    med Mig
    Så är jag ändå nära Dig

Tille liten...snusningar och gosningar till dig...du finns för alltid i mitt hjärta!
    Modiga Mamma och Pappa...varma styrkekramar!

Johanna
  • tammago

Älskade älskade barn......

Sov gott min vän, de vackraste drömmarna är till dig från mig...

Glömmer dig aldrig..Du finns för alltid i mitt hjärta.

Tänker och ber för er allihopa....

*****KRAMAR OM*****

Erica, malmö

Svar på tråden Tilles tråd