• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • RantaDesign

Ack så skönt, slumra in,
    i bädden så fin,
    som blomman på äng,
    i en gungande säng.
    Och guds änglar de små,
    breda vingarna ut,
    och kring barnet de stå,
    till dess natten är slut.

Sov sött Tille lille...
    beundrar dina föräldrar, beundrar dig...
    Tänder ett ljus och har er i mina tankar!

Camilla

• prinsarnasfar

God Natt Tille

Jag hatar mig själv för att ja inte kan hjälpa dig.....Döm mig inte för hårt....Men det var nog meningen att du skulle få mig att förstå...inte bara jag utan hur många som helst....jag vet att du har det jobbigt som *** nu, släpp taget bara så lovar ja att blir allt bättre för dig...inte som vi alla skulle vilja...men det minst plågsamma för dig snutten....du har i allafall upplevt ..Jul,nyår,födelsedags fest..inte din men ändå...och kärlek ...mer än dom flesta nånsin upplever i livet...det är det viktigaste de andra(jul..osv) drar vi andra bara runt runt för varje år...men framför allt har du fått uppleva kärleken av helt underbara och unika föräldrar som jag aldrig skådat en sån styrka hos någon förut...vi alla lovar att ta hand om dom när du inte orkar längre.....för då kommer deras styrka prövas...och svika...men vi är alla här och gör vad vi kan ....Men du kommer alltid vara med oss.....

Kramizar och vinke vink din lille riddare.....

• bbff

Hej igen Tille-söt!
    Har inte "hälsat" på dig idag för min lille gosse har varit sjuk idag. Men bättre sent än aldrig... Hoppas du sover gott i din säng nu och drömmer vackra drömmar.
    Lovade dig vackra ord för några dagar sen men de har inte kommit till mig ännu men snart,älskade barn, snart. Du förtjänar de vackraste orden...

Säger som många andra här: vart du än vaknar imorgon Tille-söt så träffas vi där, för i mitt hjärta finns du alltid! Jag tycker att Magnus verkar vara en bra kompis och tåget han berättat om verkar vara härligt. Längtar du inte, gullefjun?
    Kanske därför du dröjer dig kvar, för att mysa lite extra innan du ger dig av på äventyr.
    Du samlar kanske styrka genom den kärlek du får, för att helt enkelt orka med allt underbart som väntar...
    Bara du vet Tille-söt...bara du...ingen vet din hemlighet.

Jag ser fram emot den dagen då jag får träffa dig - jag kommer veta att det är du!
    Godnatt godnatt...
    Lotta

• qenzo

Hej Tilleraring... Jag vaknade nyss och skulle eg bara dricka vatten. Vatten... jag var ju tvungen att titta "till" dig! Det hade jag inte gjort idag!

Ser att du inte haft en av dina bättre dagar.. åh lilla Tille... hur orkar du kämpa?

Min son Oliver har föresten gjort en ljusstake till dig...bara dig. Där tänds det varje kväll ett ljus och han ställer alltid samma fråga... "Undra om Tillebäbisen Kommer till Nangijala? Tror du att han vaknar imorgon bitti?"
    Jag har lite svårt att svara på det förstår du Tille. Jag vill ju så gärna se, att du finns kvar... men jag vill ju också så gärna att du får din vila.

Du söta lilla hjärtegryn. Tänk om alla barn hade de föräldrar du har.... vad världen skulle se annorlunda ut.

Nu ska jag försöka sova vidare en stund. Och jag hoppas att du Tilleraring har haft en bra natt.
    Vi ses.... kanske inte här, men snart...

• babylover

Lilla söta Tille hoppas natten ej varit svår
    utan att du bättre mår
    Du vill hos familjen stanna
    du med dina ögon så granna
    Jag hoppas du druckit nå`t
    och lite energi har fått
    När du till änglarna far
    du hos många i minnet finns kvar
    Vi är många som med dig lider
    och önskar dina sår ej svider
    Tur att du så underbar familj har
    som gör det bästa utav dina da`r
    Ditt liv blir alldeles för kort
    önskar jag kunde trolla din sjukdom bort
    Du hela Sveriges hjälte har blivit
    sen din mamma dagbok har skrivit
    Vi kommer dig alltid minnas
    även sen du på jorden slutat finnas
    Lilla Tille ha det bra
    oavsett vad som händer dig ida`

• Amazona

Tilleman-Lilleman, snart ska jag till jobbet. Tänker på dig och undrar hur djupt du sover nu. Är du med hästen utan tyglar eller snoozar du lille vän? Kram sålänge.

• Fiaflopp

Som vanligt så kikar jag in här det första jag gör,jag är morgonpigg och i såna här lägen känns det bra att vara det.
    Undrar så om du hoppat på tåget...jag hoppas för din egen skull,även din mamma och pappas men där blir det svårare att förklara varför jag gör det,men jag tror de förstår hur jag menar,inte lätt för en så liten som du kanske att förstå...

Om du fortfarande vill slå upp dina underbara blå i dag lille vän så gör det,ingen hindrar dig och jag ska hoppas att du får en så bra dag som möjligt...

• koje

Gomorron Tille!

Hoppas att du sover gott fortfarande. Här var det Gabriel som vaknade nu vid 05.30 så det var bara till att gå upp.

Hoppas att du sovit gott hela natten utan att ha ont vår älskade lille Tille.

Nu ska jag sätta mej o plocka ihop påskäggen innan alla de andra vaknar. De vill gömma äggen i trädgården får se hur det blir med det, Det regnar inte men det blåser bra idag med.

Ha en god morgon Tille.

Många fjäderlätta pussar på din panna och kinder och fjäderlätta kramar och till de dina en massa styrke kramar i massor

från en sanslöst morgon trött Karin med Gabriel Peter Rickard Elena Amanda Nicky sover fortfarande gott. Från skånes fagerhult

• Pyret 85

Godmorgon på dig Tille-man och glad påsk!
    Hoppas natten varit lugn och att du inte haft allt för ont.

Tänker på dig och din familj!

//Mamma till världens sötaste Lian
  • Kalina
    God morgon Tille och familjen.

Hoppas natten inte varit allt för svår och att ni får en fin påskafton trots allt, med mycket solsken...
    Lilla bus...mammas kärlek.
Svar på tråden Tilles tråd