• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • silverflame

God morgon hela familjen! Jag vill önska er alla en strålande dag, hoppas att du mår bra lilla fågelungen! tänker på dig och din familj vareviga dag!kramar i oändlighet!

• viktoranton

Godmorgon hela familjen!
    Undrar som alla andra hur natten hr varit och om Tilleman har fått åkt iväg med tåget?
    Om inte så hopps jag att han inte behöver känna någon smärta den tid som är kvar!

Många påsk kramar

• nenaj
    Underbara Lille Tille m.familj!Vill bara säga godmorgon och att jag tänker på er!Kramar Helena
  • Monstermamman

Gomorron familjen..
    Är du med oss idag ännu Tille eller har du åkt vidare?

Är du kvar så önskar jag dej en fin dag utan ont eller obehag..

Massa kramar och snusningar från oss alla.

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • Vips

Gomorron på er!

Ännu en morgon...här skiner solen så fint och det ser ut att bli en underbar dag, hoppas att ni också får njuta av lite fint väder och att er dag blir lugn för er.
    Idag ska vi käka påskmiddag som så många andra..

Ni får ha en underbar påskafton!
    Många kramar från oss i Skåne.

• mirre2

gODMORGON TILLE me familj!Är du me oss fortfarande lilla kämpen eller leker du i himlen som en ängel?hoppas allt e bra me dig iaf så bra de nu kan vara lilla gubben!

• Jesper73

God morgon. Undrar hur natten har varit och om Tille har åkte vidare. Vill åter igen tacka för att vi få ta del av det som ni går igenom. Ni är en helt underbar familj som jag har lärt mig mycket av.

Kramar
    /Jesper

• IrmelinFraNorge

God morgen. Tenker på dere. Kram Irmelin

• Dinturiel

Jag hørde den hær igår, och tænkte på er. Den heter The second you sleep och gruppen heter Saybia. Den finns æven i en uppumpad version av Tess.

You close your eyes
    And leave me naked by your side
    You close the door so I can?t see
    The love you keep inside
    The love you keep for me

It fills me up
    It feels like living in a dream
    It fills me up so I can?t see
    The love you keep inside
    The love you keep for me

I stay
    To watch you fade away
    I dream of you tonight
    Tomorrow you?ll be gone
    It gives me time to stay
    To watch you fade away
    I dream of you tonight
    Tomorrow you?ll be gone
    I wish by God you?d stay

I stay awake
    I stay awake and watch you breathe
    I stay awake and watch you fly
    Away into the night
    Escaping through a dream

I stay
    To watch you fade away
    I dream of you tonight
    Tomorrow you?ll be gone
    It gives me time to stay
    To watch you fade away
    I dream of you tonight
    Tomorrow you?ll be gone
    I wish by God you?d stay

• Filipen

God morgon, Lille Tille!

Vill bara säga att jag tänker på er, åker bort några dagar och kommer inte veta hur det går med dej lille Tille.

Kram
    Mia

Svar på tråden Tilles tråd