• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • koje

Hej Tille mannen!

Du ligger förhoppningsvis och sover nu utan att ha ont vännen vår.

Jag och peter ska snart lägga oss. Barnen våra alla 5 hör på den va ja alla 5 sover Gabbe somnade först. Rickard som alltid brukar vaka ut tvn sover med tog nog hårt att spela match i går.

Jag hoppas verkligen att du sover gott och att mamma och pappa också sover gott där sidan om dej. pyret.

Varifrån får du din styrka att hålla dej kvar Tille lille. Är det saknaden av Dea som gör att du håller ut vännen. Hon vet att du älskar henne och du vet att hon älskar dej gobben.

Hon liksom alla vi andra önskar att du ska slippa att ha ont. Att du ska hoppa på det där helt underbara tåget eller ta på änglavingarna som änglarna vid din vagga står med i händerna och bara väntar på att du ska följa med dem upp.

Våra ljus här hemma är tända för dej så det är inte mörkt på vägen upp Tille lille jag lovar. Många hus här i Sverige och i länderna runt omkring finns det många ljus som bara lyser för vår allas Tille men mest för Mamma, Pappa Liam och Deas Tille.

Natti natt älskade lille vän. Sov nu gott och dröm vackra drömmar och vi hoppas att du slipper ha ont Tille

Fjäder lätta pussar på din panna och dina små kinder och fjäder lätta kramar i massor till dej Tille och till Pappa Mamma Dea och Liam styrke kramar i massor.

Från Karin peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i skånes fagerhult.

Önskar er en glad påsk.

• Mållisen

Tänker så oerhört mycket på er alla och önskar att det finns något jag kan göra för Tille och er. Det finns det och jag skall göra vad jag kan för att bevara Tille i mitt hjärta. Mest antar jag att det känns tryggt för er att veta att vi är så många runt omkring i världen som följer er och stöttar er med ord, hopp och kärlek.

Det är bra för själen att hålla om kroppen. Så kramas med varandra och ge Tille snusningar - jag vet att ni egentligen inte behöver uppmuntras till det, det är en mycket älskad liten kille *ler*

Life is not the amount of breaths You take - but the moments that take Your breath away. Att få vara med er och Tille har gett mitt liv en annan mening och jag kommer att bevara er i mitt hjärta. Mina tankar finns med er ständigt och mina pojkar - som är med Pappa Peter i Sundsvall över påsken - undrade om de inte skulle åka till lille Tilleman och leka lite. I samma andetag kom de på att Tille nog inte orkar, de kom på att han ligger och sover mest hela dagen. Så log de och sade att det får bli en annan dag, även om det dröjer. Kanske kan de ses i Landet Ingenstans, tillsammans med Peter Pan och Kapten Krok.

Många värmande tankar till er, underbara familjen Vesterlund! Vi önskar er allt gott och Tille ro.

Kramar/ Mållan, Peter, Hugo och Jack i Sollentuna

• CinaB

sov gott Tille
    kram cina jenny
    vi tänker på dig

• rödtopp

hoppas att du sover och drömmer sköna drömmar
    vi tänker på dig Tille och på din familj
    natti natti
    åsa per-åke oscar wilhelm isabella

• Suss71

Gråt inte mer, min pappa och mamma.
    Livet hos er blir aldrig detsamma,
    men låt mitt minne bli kärlekens ljus
    låt det alltid lysa i ert hus.
    Livet är kort det har jag visat.
    Lev i värme och ljus
    låt inget bli nedisat.
    Det är min gåva till er,
    låt aldrig mer
    mörker och smärta få övertag
    Gläds istället åt varje dag.

• KatastrofKatt

människor är vackra, fjäril..
    jag hade glömt bort hur vackra.
    men varje gång jag kliver in här, för att kika till dig, blir jag påmind. det finns så många vackra människor.
    och du är en av de allra vackraste.

en sista, fjäderlätt snusninga din väg, innan jag ger upp den här natten fjäril.

jag undrar om vi ses i morgon..

• Suss71

An angel in the book of life
    wrote down our baby`s birth.
    and whispered as she closed the book...
    Too beautiful for earth.

• lilopuff

Jag måste bara säga god natt innan jag lägger mig.
    Goa lilla kille, tänker på dig
    Kram Jenny

• Teddi

God natt lille tappre Tille. Sov så gott.
    En mjuk snusning på pannan från mig.
    Och innerligt varma kramar till två fantastiska föräldrar.

Svar på tråden Tilles tråd