• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • apriltjej

Godnatt lille Tille...Hoppas att du kan sova lugnt och skönt inatt...
    Du är en otrolig liten kille du ...Så otroligt många människor du har berört...
    Så många du har lyckats samlat och gjort dem till bättre människor...
    Du kommer alltid att finnas med oss...
    Kramar Mia

• Amfeje

Godnattkramar till Tille och resten av familjen, har läst mycket om er och tänker på er mycket. Hoppas att ni får en lugn natt.
    Kramar

• happy2b

Lille Tilleman.....jag finner inte ord och känslorna svallar liksom över varje gång jag tänker på dig. Vilket är många många gånger per dag. Tårar rinner och hjärtat vill brista!

Läste nyss din underbara mammas inlägg i dagboken och du har så fantastiska föräldrar. Det smärtar att du haft det jobbigt i natt, men det verkar ha varit mycket bättre idag på dagen. Vänner har varit där och visat omtanke om er familj, varit nära när ni behöver det i er kämpiga tillvaro.

Är det inte snart dags lilla vän? Att börja resan på en månstråle upp till din stjärna? Om Hemgårns tåg kommer i natt, åker du då? Du vet ju att chokladen lika blå som dina ögon väntar - varm och mjuk för sliten mage. Har du inte kämpat nog lilla hjärtat, din familjs kärlek finns även på andra sidan.

På ett alldeles självklart vis så är du faktiskt lyckligare lottad än många - du har fått uppleva en oändlig mängd kärlek från din familj, vänner och nära. En kärlek som aldrig kommer att sina. Det finns att ösa ur i all framtid, även när du inte är här på vår jord.

Det är märkligt, jag kunde aldrig tro att man skulle känna så starkt för någon man inte ens träffat. I mitt, som i så många andras, hjärta står ditt namn för evigt ristat - i kärlekens färg.

Jag hoppas att du inte har så ont och att du snart får vila med änglarna min vän.

Änglamjuka kramar till hela familjen och en lätt strykning på kinden till Tillemannen.

Kramar Linda med familj

• Adde1

Theresa och Nicklas, ni är underbara föräldrar, Tille är stolt.
    Ta hand om varandra i all framtid.

Önskar er en trevlig påsk.
    Sover Tille nu?
    Glömde säga godnatt, kikar in imorgon igen.

Hälsa Tille från Andreas med familj. Hunden väntar på att Leka med tille, å kasta boll.
    Dröm sött.

• LillemanTösa

"Det bästa kanske inte alltid är det man vill"..mamma Therese..nej, så är det..Om bara OM fanns..

Ni är Underbara.. Ni Älskar, och Ni Kämpar..och Ni kommer mista..men Ni kommer att ha det bästa Kvar, fast i Era så Varma och Älskande Hjärtan..ingen Tröst kanske..men Ni har Gett Allt..hela tiden..

Jag säger God natt nu..till Er, Familjen Kärlek...och smeker era så Älskande, Kämpande, Lessna, Uppgivna & så Trötta Kinder...Finn Tröst och Värme hos varann..se på Varann, och se på Tille..Er son, som är så, Underbar..Kom ihåg..Ni har Gett honom så Mycket, så Mycket..och Tille, han har Gett Er..Man Får det man Ger...

God natt God natt God natt God natt....Familjen som Älskar..Allt kommer bli Bra...ett steg..dag för dag...Kram Kram Kram Kram

• hallon82

god natt lille Tille och sov så gott och dröm söta drömmar
    många kramar malin med familj

• renathe

"You'll Be In My Heart"

Come stop your crying
    It will be all right
    Just take my hand Hold it tight

I will protect you
    from all around you
    I will be here
    Don't you cry

For one so small,
    you seem so strong
    My arms will hold you,
    keep you safe and warm
    This bond between us
    Can't be broken
    I will be here
    Don't you cry

'Cause you'll be in my heart
    Yes, you'll be in my heart
    From this day on
    Now and forever more

You'll be in my heart
    No matter what they say
    You'll be here in my heart, always

Why can't they understand
    the way we feel
    They just don't trust
    what they can't explain
    I know we're different but,
    deep inside us
    We're not that different at all

And you'll be in my heart
    From this day on
    Now and forever more

Don't listen to them
    'Cause what do they know
    We need each other,
    to have, to hold
    They'll see in time
    I know

When destiny calls you
    You must be strong
    I may not be with you
    But you've got to hold on
    They'll see in time
    I know
    We'll show them together

'Cause you'll be in my heart
    From this day on,
    Now and forever more

Oh, you'll be in my heart
    No matter what they say
    You'll be in my heart, always
    Always

Phil Collins

Natta Tillegutt.. vår alles lille helt og forbilde. Har aldri sett en slik gutt med sånn livsglede og vilje til å forbause oss alle gang på gang.

I denne korte perioden eg har fått være med å delta i din og din families hverdag og skjebne, føles det ut som dere er blitt en del av min egen familie. Dere er virkelig sterke alle sammen og viser alle at det er mer i livet en materielle goder og en morgen dag... Dere lever i nuet siden dere vet at i morgen vil kansje ikke komme for lille Tille og derfor gir dere all den kjærlighet og omtanke for hverandre som dere bare kan skvise inn i døgnet.

Denne sangen synes eg passer deres familie og eg vil felle tårer hver gang eg får høre den i fremtiden. Dere vil alle være i mitt hjerte selv om eg kansje ikkje vil få delta i deres liv på denne måten fremover.

Håper dere får en stille og rolig natt og at Tille snart får fred for sin skyld. Men mest av alt skulle eg ønske at det skjedde et mirakel i natt.

Therese og Nicklas dere er de sterkeste og kjærligste foreldrene eg noen sinne har møtt.
    Liam og Dea er de beste søsknene Tille noensinne kunne fått.
    Tilleprinsen, eg er målløs, det finnes ingen ord som kan beskrive deg annet enn at du er Tille. Du er makeløs og fantastisk

Mitt hjerte banker for dere alle og jeg er stolt av dere alle utrolig stolt av dere.

varme tanker og klemmer fra Renathe og lille Adrian

• Flutterby

God natt lille Tille. Sov gott o dröm vackert.

Tänker så mycket på er alla! Önskar jag kunde ge er en bamsekram.

• Madde30

Sov så gott Tille...

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • LillemanTösa

åh..Tille Tille..du..i mitt Hjärta...Du Är Ljuset som Alltid Stannar Kvar..Alltid..

tuff tuff tuff tuff...hör du?..kan det vara..Tåget..Vi får se..God natt Älskade Tille liten..

Bakom låsta portar finns ett Lyckans Land...

Svar på tråden Tilles tråd