• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • olivettan

Godmorgon!
    Har natten varit bra?
    Tänker på er...
    Kram

• nessie72

God morgon tille lille...

Hoppas ni får en varm och trevlig dag tillsammans.....många låmga och lätta(till tille) starka(till familjen) kramar på påskafton

Kramar
    Nessie med familje

• Nellis

Godmorgon Tille och familjen, hoppas dagen har börjat på ett lugnt och fridfullt sätt och att ni alla har det bra.
    Våra tankar finns hos er i dessa påsktider.

Kramar Nina m. familj

• grisen

God morgon lille vän! Hoppas du nu är där du helst víll vara. Hos mamma och pappa eller hos de andra änglarna... Du finns ständigt i våra tankar lilla knytet.
    Mamma och pappa- ni är så underbara människor. Tack för att vi fick lära känna er och Tile!

En lätt smekning till dig Tilleman och en stor styrkekram till dina föräldrar!

• n k

Tille!
    Min kämpe.
    Du har uppfyllt din uppgift; visa sann styrka & kärlek!
    Om du bestämmer dig för att ta på dig dina stora vackra vingar, så flyg Tille flyg! Äventyren väntar.... bortom smärta & sjukdom.

Therese!
    Tårarna vill inte sluta rinna ner för mina kinder när jag läser dagboken.
    Du är så otroligt stark, som vill att Tille ska få frid. Det är en moders önskan för sitt barn; att alltid ha det bäst. Men att verkligen våga släppa taget, till en bättre plats, är beundransvärt!

Till hela familjen sänder jag tusen kramar & Tille en lätt snusning i pannan....

Ni finns i mitt hjärta!

Nanna

• Jessie23

god morgon, Tille med familj. Hoppas ni har haft en lugn natt.
    Tänker på er och hoppas att du, Tille snart få somna in.
    kram Jessie

• Ester1

Godmorgon lillvännen!
    Tänker på er allihop.
    Varm kram till er och varm snusning på Tille.

• Theresesmamma

God morgon HjärteTille!

Finns du med oss idag eller steg du på tåget inatt?
    Leker du med änglarna?
    Om inte så hoppas jag att natten har varit lugn och att du inte har haft det allt för jobbigt!

Idag är det påskafton och solen skiner underbart här. Snart ska Therese få leta efter sitt påskägg. Har du hittat ditt ägg?

Jag önskar er en härlig dag med mycket kärlek och ömhet!
    Massor med kramar och snusningar till den underbara familj ni Är!

Svar på tråden Tilles tråd