• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • CarinaS

När det kommer börja blåsa höststormar igen Tille, då tror jag det är du som susar fram någonstans bland molnen på din nya cykel som din kompis Magnus nyss berättade om...
    Då ska jag vända upp ansiktet mot himlen, istället för att kura ihop mig, och kanske kanske ser jag en liten skymt av något rött och blått som svischar fram däruppe. Det vore fint i så fall...

• ADDI

God Natt lille vän !!!!! Hoppas du får en fridfull natt.
    Du finns i våra tankar hela tiden.

Kram på hela familjen från Adina m familj

• Pappan 66

Ville bara säga god natt till Tille och ni andra i familjen.
    Hoppas ni får en lugn natt.

Kramar

Claes

• Solktt

Lyktan brinner för Tille i natt . Ni är i mina tankar dygnet runt. Sov gott och hoppas ni går en lugn natt till mötes.
    Maria

• beibikär

Gokväll...har läst ikapp lite här. Vi har varit ut och kollat in påskbrasor och grillat korv mm. Lilltjejen var lite upp i varv så jag fick ligga och sjunga åt henne i mer än halvtimma innan hon somnade - tänkte att jag skulle kunna sjunga och nynna åt fler när jag ändå är igång. Det är sant som nån skrev här:hörseln är det sista sinnet som försvinner. Så sjung vackra visor åt Tille! Sånt han gillar och blir lugn av. Nu om han verkar mer frånvarande är det inte lätt att veta om han sover eller bara "vilar", så han hör säkert era trygga röster. Hoppas ni får en lugn natt. Sov gott allihop!
    Försiktiga snusningar i pannan på lille-vännen.
    Kram, Elisabet

• Dzidzis

Han är så fin i dagens aftonblad. God Natt. Och många kramar

• AnRe72

Idag har jag sett många fjärilar och då tänkte jag på dig Tille. Så blir det nog nu framöver, att man kommer att skänka dig en tanke då man ser en fjäril.

Ja Therese eran Tille kan fortfarande förvåna en. Vad får han all styrka från? Det måste vara från er, all er kärlek. Jag tycker ni är oerhört starka.

God natt på er alla och sov gott! Lilla Tille sussa sött!

Många styrkande kramar till hela familjen. Njut av varenda sekund!

• margarita

God natt älskade Tille.
    Ska gå och lägga mig nu och kommer som vanligt att tänka på dig och din familj.
    Tittar in i morgon igen.
    Puss puss

• Mymlann

Sov gott lilla Tilleprinsen

Med värme Mymlann med familj

♥ Mymlann
Svar på tråden Tilles tråd