• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sis02

Tittar in en sväng. Har legat i magsjuka hela dagen, men är nu på fötter. Va skönt det lät att du fått ligga ute i solen. Här hos oss har det regnat.
    HOppas du får en riktigt skön natt utan att ha ont. Du finns i mina tankar.

• Bonus

Go´natt på er och hoppas att ni får sova gott!!!
    Omtanken är den bästa av alla tankar
    kram

• Visslan

Hej Familjen Kärlek...
    Stolta står ni.. starka bär ni... allt.. allt..allt..Så Modiga i er sorg..
    Så som ni Älskar.. ja det är så fantastiskt att få se..
    Vi har väl alla hoppats på ett Mirakel för Lille man.. men vet ni vad.. Det är ju HAN som är Miraklet..
    Tille Liten som ni älskar så högt och tar sån underbar hand om...Goa underbara ni..
    Sänder Varma Kärlekens kramar fyllda med Ömhet, Styrka, Vishet och Mod..

Med all den kärlek jag har ... föralltid.. föralltid...
    Malin

• zucca

Den finaste rosen i våran bukett
    den finaste rosen av alla
    Någon bröt av den
    som var numro ett
    någon fick bladen att falla
    Men kraften från rosen får
    inte dö ut fastän livet inom
    den så plötligt tog slut
    Nej, låt dofterna spridas
    av allt som han gett
    den finaste rosen i vårna bukett...

Skriven av Irma /

Tille jag tänker på dig hela tiden... Önskar så att det fanns något att göra... Du är en ängel som verkligen har ett stort uppdrag... Vilken otrolig kille du är.../Zucca

• jessie79

Sov så gott i natt Tille och hoppas du slipper ha ont...

Lätta fjärilspussar på pannan
    Jessica

• zitis81

Sov gott Tille och så ser vi om vi hörs i morgon med. Om inte får du ha en underbar färd till din blivande boende plats. Men i drömmarna kommer vi att hälsa på dig och skicka brev till dig i fortsättningne också även när du bor på en annan plats.

Kram och god natt Rosita med familj

• solrosen74

Nu har jag läst i genom alla inlägg,tänk så många varma ord som skrivs här.
    Underbara människor som bryr sig om andra, hoppas ni alla haft en underbart solig och
    glad påskafton.

Tille min lille vän sov så sött tillsammans med mamma och pappa.
    Nattkramar till din snälla storebror också, hoppas han inte har ont i magen av allt godis.

• LillaMy78

Tille, ber för dig ofta... att du inte ska ha ont mm.
    Tänker på er!

Kram och go'natt!

• Kibell

God natt Tille och familjen. Sov gott och hoppas ni får en lugn natt.
    Fjäderlätta pussar på Tilles lilla panna och massor av styrkekramar till er Therese, Nicklas och Liam och även Dea.
    Kram

• pofia

God natt Tille! Hoppas att din natt blir bra och att du sover gott utan smärta. Söta drömmar och snusningar på din panna...
    Stora styrkekramar till mamma och pappa!
    Sofia

Svar på tråden Tilles tråd