• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • isaacsmams

Jag har läst om dig ditt lilla underbara gossebarn, både i tidning och härinne och du berör mig så. Du och din familj berör mig så. Kan inte förstå, vill inte förstå hur det kan finnas en sjukdom som den du har. Kan heller inte förstå hur din lilla kropp orkar, att det kan finnas en sådan livskraft i ett så litet knyte som du.
    Jag sitter med tårar rinnande ner för mina kinder och önskar så att du för en dag skulle få vara frisk så du och dina föräldrar skulle kunna få njuta av en helt vanlig dag.

När jag tänker på er så kan jag inte fatta att jag kan ta livet för givet.

Vill att ni ska veta att jag tänker på er och att du lilla Tille berör mitt mammahjärta så.

En stor varm godnatt kram vill jag sända er i allafall och det är er jag kommer att tänka på när ögonlocken kommer att sänka sig och jag har somnat in för natten.

Tack för att jag får möjlighet att "möta" er

• bellies

God natt lilla vännen, hoppas du får en lugn natt! Tänker på er ofta!
    Sofia med familj

• Börnen

Godnatt tilleman! Sov gott och vakna till fåglarnas kvitter!

• Gustav2005

Tänk om man visste vad dessa småttingar tänker egentligen. Jag satt ock tittade och lyssnade på min 10 månaders Gustav idag när han satt och undersökte en leksak och "pratade" under tiden. Då tänkte jag också på Tille. Vad döljer sig bakom de där stora numera rätta matta ögonen? Vad tänker han? Tänker han överhuvudtaget eller tar han bar in mer o mer o mer? Tänk om man visste!?! Men klart är ju i alla fall att Tille måste tycka det är störthäftigt med allt som händer omkring honom. Och många är vi väl sådana att man inte vill gå hem när man har som roligast, fast det är ju egentligen då man ska gå hem...

Sov gott Tille och ge mamma o pappa en lång härlig blick ikväll och visa all den kärlek du känner så att de kan lagra den i sina minnesvalv.

Snusningar o kramar
    Karin (o Gustav)

• nakeal

Sov så gott lille Tillevän, du finns för alltid i mina tankar.

Hoppas på en fridefull natt.

tusentals kramar jessica

• Pussgurka

Hej lilla vackre Tille vännen!

Hoppas du har haft en riktit fin dag med alla dina Påsk-gäster! Kanske fick du påskägg också? Tilde fick ett JÄTTE stort påskägg av sin bestemor & bestefar (farmor & farfar).. men hon är så liten så hon får ju inte äta godis än, så hon fick 3 stycken jättefina body's, ett BRIO-tåg & en bok i sitt! Jag däremot fick inget ägg! =( Det är nackdelen med att vara vuxen!

Jag är jätte, jätte trött i dag så jag ska ta & sova nu!
    Hoppas att du, din mamma & din pappa får en riktigt styrkande & god natts sömn!

Vi ses i mina drömmar!

*puss & kram*
    Jessica m familj

• Trossens mamma
    Sov Gott Tilleman med familj.

Vi på Åland
    *Stolt mamma och Ålänning*
  • fru bengtsson

Lille vackre Tille-prins...
    Så du har varit ute i solen idag du? Och fått njuta av mammas mosters smekningar på din lilla panna? Vad härligt för dig!

Önskar er nu en lugn och trygg natt i varandras närhet. Må era drömmar vara lika vackra som den kärlek ni känner för varandra, och vi för er.
    Sänder er de varmaste kramar och den ömmaste av smekningar.
    Angelica

• Misan75

Tille Tille lilla vän, Så du ska kämpa in i det sista du, Såg att mamma inte tyckte att du varit med i blickent idag. Nä inte så konstigt det kanske. Dina krafter måste ju ta slut ¨nått tag. Men det har de ju gjort förrut. så du vaknar säkert i morron med, Dina vackra blå kommer säkert upp igen i morron,. Och om inte så SOV SÅ SÖTT lilla älskade Tille.
    Alltid i mina tankar.
    Många långa snusningar till er alla.
    VI "sés" i morron...........

Svar på tråden Tilles tråd