• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AnnaCarina

hej igen kan inte låta bli att titta in igen , hur mår Tilleman? har han vaknat än ?
    kram
    anna

• mludvigs

Tille har blivit följetong i AB. Även idag har de med utdrag ur dagboken!

• Mikan74

Hej, hej!
    Hoppas att ni får en så bra dag som möjligt. Det måste kännas konstigt och speciellt med all den uppståndelse som varit den sista tiden. Tille har verkligen gått in i folks hjärtan och så även mitt. Skönt att han fick vara kvar hos er över Liams födelsedag. Det blir ju något att minnas för Liam när han blir äldre.
    Måste bara fråga, när Tille föddes hade han några blåsor alls då eller kom de först efter de 10 dagarna som du tidigare skrivit. Ansågs han fullt frisk när han föddes och du låg på BB?
    Ha det så bra,
    kramar

• Cris

Tille lille,
    Jag känner Dig inte, men har tagit Dig till mitt hjärta ändå.
    Jag skulle vilja krama Dig, snusa på Dig och stillsamt vyssja Dig i mina armar.
    Vilken tur Du har, som har en så fantastisk familj! De älskar Dig högt, ska Du veta!
    På några få dagar har Du fått mig att bli en bättre människa och att inse vad som är viktigt här i livet. Tack vare Dig har jag fått mig en ordentlig tankeställare och jag värdesätter min familj ännu högre än tidigare. Du har fått mig att ställa undan damsugaren, låta tvätten ligga och disken bli stående så att jag istället kan tillbringa tid med min egen son. Nu. Dammet, tvätten och disken finns alltid kvar, men gör sonen det?

Therese, som så många andra redan sagt; Du är en otroligt fin mamma!
    Tack för att jag genom Dig fått lära känna Tilleman. Med sina vackra, allvetande, blå ögon kommer han att för alltid leva vidare inom mig.

Kramar i massor!

/Kristina

Svar på tråden Tilles tråd