• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sarek

Godmorgon till Tille och hela familjen.
    Hoppas att natten har varit bra och att Tille orkar med badet idag.

Ni ska veta att ni finns i våra tankar och hjärtan dygnet runt.

Ta väl hand om varandra idag.

Lotta o Simon
  • Jen80

En massa kramar till en alldeles underbar söt lite Tille som får mina ögon tårfyllda varje dag.
    Ni är så otroligt starka, hela familjen, och jag beundrar er verkligen. Känns så orättvist att någon ens ska behöva gå igenom nåt sånt här och se sitt barn i detta tillstånd och bara vänta på döden. Åh, man blir så arg att det kan bli så här. På nåt sätt väntar man bara på ett mirakel så att Tille ska vända och bli bättre igen.
    Tänker på er...

• skånenettan

Ooh.. vad fina psp-bilder... som jag gråter.... Väldigt fint gjort av er som kan!!

Hoppas ni får en fin dag!

Tille-Lille- Du är en tapper liten hjälte!!!

Kramar

Viktor & Linus mamma
  • Amorella

God morgon alla!
    Hoppas det blir en bra dag för Tille.
    Många kramar! Tänker på er...

• Flutterby

Therese: orkar du med en fråga till? Du behöver inte svara om du inte vill, men jag undrar vad det är Tille äter? PÅ en av tidningsbilderna håller du en flaska med genomskinligt innehåll, är det näringslösning, eller? Jag fattar ju att han inte kan äta välling o sådant, men är lite nyfiken på vad det är ni ger honom.

• EMO 979

Godmorgon Tilleman med familj.....att du fortfarande hänger med då du knappt äter nåt..du måste nog leva på luft och den enorma kärleken från all runtomkring dig....men tänk på att din mamma och pappa sagt åt dig att det är okey och släppa taget nu och DIN stjärna står redo för dig. Blev nog lite flummigt det här men är svårt att hitta rätt ord ibland...hoppas att du förstår vad jag menar ändå Therese ? Tycker inte att lilleman ska behöva lida mer bara..men samtidigt vill man ju inte att han ska försvinna ifrån er...men han kommer ju för alltid att finnas kvar i hjärtat hos er och tusentals av oss andra som följt er på fl

Kramar och en mjuk puss på lillemans lilla kind / Eva

• Tottinonna

Hej Therese, Tille och övriga Familjen!

Har följt denna tråden länge med en klump i mitt hjärta.
    Men det är först nu som jag skriver, har inte funnit några ord innan.
    Tänker på Tille och er allihopa ständigt.
    Blir så förundrad av lille Tille, vad stark han måsta vara som fortfarande orkar.
    Han är otrolig!
    Jag har en lustig känsla av att Tille känner på sig att det är så oerhört många som tänker på honom, att det är därifrån han får sin styrka till att orka leva lite till. Jag brukar inte tro på det övernaturliga men jag tror att Lille Tille känner...

Många Varma Kramar till Er från Tina

• hallon82

god morrgon Tille och hela hans fina familj
    hoppas att badet går bra idag
    stryker dig lätt över pannan många kramar till hela familjen

• KristinaXX

Godmorgon!

Vad härligt att gårdagen gick bra. Att Liam fick en bra födelsedag (grattis i efterskott, Liam!!) och att det efter lite praktiskt strul ordnade sig med gamla inlägg och allt..

Hoppas att ni får en riktigt bra dag idag hela familjen!

En särskilt mjuk och försiktig kram till Tille,
    och många stora kramar till hela familjen,
    från Kristina

• nessie72

Vilka otroligt fina bilden ni har gjort.......

Svar på tråden Tilles tråd