• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemgårn

Tille, du fattas mig. Av nån anledning hade jag väldigt bråttom att berätta klart äventyret om cykeln ikväll.. Nu vet jag varför jag hade den känslan. Du var på perrongen.. Tåget skulle ju gå.. Jag vill bara att du, Tille, ska veta att så länge som dina föräldrar vill ha mig här så kommer jag tillbaks. Och om du vill så kan jag hitta på lite fler äventyr... bara åt dig.

Snusningar och kärlek. Magnus - en kille som fick vara med och dela en skatt
    lfl.mine.nu/tille

• Tygbiten

En ängel flög förbi
    Mot himlen så fri
    Men han lämnade sitt
    leende på vår jord
    Som en sol som
    värmer oss
    som ett himmelsk stjärnebloss
    så vi kan betrakta
    livets skeende med en tro
    Att kärleken är

Med vemod läste jag att Tillelille somnat in. Skönt för er alla att det gick så lugnt och att han hade sina nära och kära med sig.

Qramar Tina

• tammago

Älskade barn, tårarna forsar ner längs mina kinder...
    Jag glömmer dig aldrig älskade vän..

Kära Therese och Niklas, nu har han det bättre...

*****KRAMAR OM ER BÅDA*******

Erica, malmö

• Sumimasen

Samtidigt som jag är så glad för Tilles skull så är jag så otroligt ledsen för er skull! Han har tagit oss alla med storm. Ingen ska behöva gå igenom något sådant här. Mina tårar är för er!
    Kramar Madde

• klant78

SOV GOTT ÄLSKAE TILLE, NU ÄR DU FRI ATT FLYGA FRITT BLAND MOLNEN, DU KOMMER ALLTID ATT FINNAS I VÅRA TANKAR, DU ÄR EN ÄNGEL NU.
    TACK FÖR ATT VI FICK VARA MED DIG PÅ DIN RESA TILL ÄNGLARNA

THERES NIKLAS LIAM OCH DEA VI TÄNKER PÅ ER JUST I DENNA STUND.

LINDA MED FAMILJ

• Helena o Teo

Äntligen lilla Tille har du kommit till ro. Änglarna kan rå om dig och din stjärna kan lysa så klar så klar. Om jag tittar ut så kommer jag se att himlen är extra ljus just ikväll.

Tårarna strömmar ner för mina kinder, både av sorg och av lättnad, lättnad för att nu vet jag att du aldrig mer kommer att ha ont älskade lilla Tille. Av sorg över en så grym och orättvis dom.

Vem vet, kanske hade du redan bestämt att det var idag det skulle ske, kanske var det därför du var så lugn tidigare idag, och kanske var det därför natten var så bra... ingen vet... Jag är bra så glad över att du somnade in lugnt och stilla med din älskade familj rumt omkring dig, att det inte skedde på natten, då du var ensam i din vagga.

Therese och Nicklas, Liam och Dea, jag saknar ord just nu, men jag hoppas att ni känner att all min kärlek och alla mina tankar är hos er.

Jag och säkert många med mig finns kvar här så länge ni behöver oss...
    Tänk nu på er själva och släpp fram alla känslor och tårar, nu finns ingen anledning till att vara stark längre. Nu måste någon ta hand om er, ni har gjort det bästa en mamma och pappa kan göra.

Varma kärleksfulla kramar,
    /Helena med familj

• misan 80

Sov så gott vår käre Tille.

Alla våra tankar finns hos dig, din kära mamma, pappa, bror och syster.

Nu rinner våra tårar i saknad efter dig, men du kommer att få det så bra. Tänk dig att du springer omkring där uppe bland molnen. Lekandes, skrattandes och bara njuter av allt. Då och då tittar du till oss här nere och kan då se din vackra familj. De vet att du alltid kommer att vaka över dem och hjälpa dem i både lätta och svåra stunder. En dag kommer ni att träffas igen och fram till dess så finns du hela tiden i deras hjärtan. De kan när de vill plocka fram alla fina stunder ni har haft tillsammans och då känna eran starka kärlek.

Vi kommer aldrig att glömma dig och det du skapat hos oss.

Du är den vackraste ängel som någonsin funnits.

Vi ses i drömmarnas land!!

Varma kramar från Maria, Jörgen och Ann

"When somebody dies, a cloud turns into
    an angel, and flies up to tell God
    to put another flower on a pillow.
    A bird gives the message back to
    the world, and sings a silent prayer
    that makes the rain cry. People dis-
    appear, but they never really go away.
    The spirits up there put the sun to
    bed, wake up grass, and spin the
    earth in dizzy circles. Sometimes you
    can see them dancing in a cloud during
    the day-time, when they're supposed
    to be sleeping. They paint the rain-
    bows and also the sunsets and make
    waves splash and tug at the tide.
    They toss shooting stars and listen to
    wishes. And when they sing wind-
    songs, they whisper to us, don't
    miss me too much. The view is nice
    and I'm doing just fine."

• Pockadockan

Nu har jag också tänt ett ljus för Tille. Det största jag kunde hitta här hemma.
    Jag som inte brukar vara känslig har faktiskt fällt ett helt gäng med tårar nu ikväll.

Tille finns i allas våra hjärtan

• Vem där

Jag kom nyss hem från kyrkan, jag var där och bad att Tille inte skulle behöva ha så ont. Nu ser jag att han inte har det. Jag ber att änglarna följer honom och vakar över honom. På samma sätt ber jag dem vaka över Therese, Nichlas, Liam och Dea.

Kärlek gör skillnad.

Jag tänker på er - nu och alltid.

Många varma tankar och kramar till er alla.

//Tarax

Svar på tråden Tilles tråd