• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • cackaka

Mina tankar fin hos er som har gett Tille den underbara tid här på jorden. Sov gott Tille.

• JohannaAxelsson

Åhh det gör så ont så ont i mitt hjärta just nu och jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för er familj även om det ändå är en liten lättnadskänsla.

Många kramar till er alla!

• Soffepropp

Tänker på er och lille Tille
    // Sofie & Alva

• Cia o krabaten

Sov gott för alltid Tille, utan mera smärta alls.

Du finns i våra tankar, du och din fina familj.
    Du stannade för att uppleva våren! En och annan födelsedag hann du med i ditt korta liv.
    Du har ingen aning om hur mycket du betytt för oss alla. Berört oss alla utan att vi ens träffat dig.

Sov gott för alltid och fortsätt vaka över din familj.

• mormor nettan

Sov Gott du lille söte Tille.

Vårt varma deltagande till hela familjen.

Vi är djupt berörda av ert livsöde. Många tårar har trillat här framför datorn.

Ni är helt underbara!!!!!!!!! Vilken tur Tille hade, som fick er som föräldrar!!!Vilken värme ,kraft och mod ni har visat. Så mycket ni har lärt oss andra!! Tack!
    Kramar från oss!

• rödtopp

Lille fine söte Tille
    när någon dör tänds en ny stjärna på himmelen
    vi ska gå ut och vinka till dig nu

MÅNGA VARMA KRAMAR TILL HELA FAMILJEN
    VÅRA TANKAR ÄR HOS ER

Åsa Per-Åke Oscar Wilhelm Isabella

• Visslan

Älskade liten... nu har du fått ro..

Mamma Therese och Pappa Nicklas.. så underbara .. så kämpande...Nu har även ni fått ro..Som ni har kämpat för eran Underbara  vackra Tille ..

Sänder all kärlek som jag har ..och jag finns här när dagen blir tung..

Varma kärlekens kramar..
    Malin

• KatastrofKatt

nu är det tid att säga; sov gott fjäril.
    du finns föralltid i mig.
    flyg, flyg.

snusnigar, eviga fjäril.

föralltid din
    jonna

• Hemgårn

Tille, du fattas oss, men jag sägerinte godnatt. jag säger 'ta vara på äventyren' de är vad som verkligen räknas nu..

Din Magnus
    lfl.mine.nu/tille

• mamma legolina

Jag gråter för er skull, gråter över Tilles öde

Skickar tankar och styrkekramar till dig Therese6699 och övriga familjen

Svar på tråden Tilles tråd