• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trebarnsmor

hej kommer med en helt annan fråga här vad ska man ha för program för att photoshopa.

• Nallatalla

Hej på Er Tille med familj!
    Hoppas att dagen blir bra.
    Här hos oss skiner solen och jag hoppas den gör det hos er också.
    Tänker ständigt på Er och önskar att allt kunde vara annorlunda.

Kram på Er familjen och en fjäderlätt smekning på Tilles kind

/ Nalla med familj

• Cicci0305

HJÄLP! När jag ska skriva i Bodenfamiljens gästbok så kommer det upp att jag inte är medlem?!?! Men det är jag ju... Är det någon som vet vad som är fel? /Cicci

• My sunshine

hejsan kikar in igen för att se hur ni mår...vilka underbara bilder av lille tille...tänker på er dagligen hela tiden o önskar att det skulle finnas nåt jag kunde göra för både er o för tille och alla andra som lider av den här sjukdomen...många varma kramar från hela familjen o släkten

• Klatermaja

Sänder även tankar till kristoffer med familj! *kraaam*

/Klatermaja
  • Cris

Therese,

En liten fråga; hur gamla är Du och Nicklas.
    Inte för att det har någon betydelse alls mer än att det ju känns som om vi till en viss del lär känna Er här inne och därför gärna skulle vilja veta det.

Kramar

Kristina

• Triss i Damer

Otroligt fina bilder alla har gjort
    Tille med familj ni finns i mina tankar!

• Happy me
    Kära Therese! Läste just i dagboken att han ätit så lite och sovit så mycket lillvännen! Hoppas hur ni än väljer att göra i dag, bada eller inte, blir ett beslut som känns bra för er. Tänker på er ~ hur stort och tungt ett sånt beslut egentligen kan vara när livet är som allra skörast. Tänk på att vad ni än väljer kunde ingen annan ha gjort ett bättre val och att ni är otroligt fina föräldrar. Tille kommer somna in så småningom och om det blir på skötbordet kanske inte det känns bra men å andra sidan somnade han in under er omsorg för hans bästa. Stor kram!!
Svar på tråden Tilles tråd