• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gustav2005

Kan inte sluta tänka på er och känna för er! Fast vet ni vad? Nu ikväll är första gången som jag kan läsa alla inläggen och själv skriva ett utan att tårarna strömmar ner för kinderna. Det enda som nu är kvar är klumpen i halsen av ilska över att en lite krabat ska behöva drabbas så. Men nu vet vi ju att han har fått somna in i goda vänners lag och kommit till en smärtfri plats.
    Så skickar jag på nytt över lite av mina krafter SSSSSSSSSSSSSScccccccccsssssssss! Så att ni har lite extra till natten och morgondagen. Skönt att höra att dagen ändå känts OK, men det är klart att reaktioner kommer. Det kommer det säkert göra många år framöver när ni hamnar i situationer som påminner er om Tille.

Kramar
    Karin (och Gustav som nu vill ha en ren blöja så jag får höra av mig en annan dag)

• Viol

Kan inte beklaga er stora förlust. Det känns alldeles för futtigt för allt ni har gått igenom. Ni måste vara starkare än styrkan själv.
    Starkast av er alla var lilla Tilleman.
    Ta hand om varandra och försök som Tille gjorde leva för er kärlek.

Många tröstkramar från Helena, Micke och Esther

• Fille04
    Sov gott Tillelille.
    Nu hos änglarna du leker.

I mitt hjärta finns både sorg o lättnad för dig Tille.
    ♥Älskar min son♥
  • pejuliatra

Tänker på er i denna svåra stund... Lille Tille, nu slipper du ha ont och må dåligt iallafall.

*Tänder ett ljus*

• Nötkaka

Tänker på er alla!

Skall snart leta efter Tille på stjärnhimlen....

Kramar
  • neeke72
    Sov gott lilla TILLE..
    Ha det bra i HIMLEN och håll ett öga på mamma och pappa.
    Kramar från oss..
    Cornelia 050403
  • Happy me
    Kommer in en sväng som vanligt. Hade fått mitt pins nu på posten. Blev lite ledsen en stund när jag tänkte på Tille, som jag blivit flera gånger i dag. Men, jag ska verkligen ha denna pin - sätta den på vårjackan så att den hänger med.

Vill bara krama om er innan natten kommer. Hoppas dagen varit så bra den nu kan. Tomheten är säkert redan här för er. Låt så vara, det måste få komma och ni måste få älska - det är ju det ni gör. Tänker på er! Stora varma kramar från en mamma i en familj till en annan så varm och sån fin familj! KRAM!
  • Sailor

Det finns inga ord. Varför varför varför är livet så här orättvist. Kärlek till er familj.

• Gohjärtat

Kommer aldrig att glömma den starka lilla kämpen med ögon stora blå! Vi ses i Nangijala Tille.

Tänker på er också Therese m fam. Ni är så starka.

Många kramar från mig.

• Ofeliaa

Tänder ett ljus för Tille ikväll, äntligen får han leka med dom andra ängelbarnen.
    Skickar en stärkande kram till er i familjen.

"Ofelia"

Svar på tråden Tilles tråd