• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Winckler

Sov gott Tille. När du vaknar igen har du inte ont men är lika älskad som du någonsin varit. Vi tänker på dig - hur skönt det är att du slipper ha ont och vara trött. Vi tänker på din mamma, din pappa och dina syskon - hur tomt de kommer att ha det utan dig, men också på hur glada de måste vara för att du slipper ha ont något mer.

Tille, du har fått så många människor att tänka efter en gång till - och i alla fall jag har fått ork och lust och vilja igen att göra så mycket jag kan för att hjälpa barn och människor som har det svårt. Tack!

• framför allt mamma

Jag återkommer till din sida, Therese, o tänker mycket på din otroliga lille kille som verkligen haft tur att få så fina föräldrar som ni under den korta tid han var med oss här på jorden. Vad jag förstår av dina ord har det hjälpt dig, i alla fall delvis, att bearbeta din sorg genom att skriva här. Jag tycker det är underbart om vi i vårt vanligen så individualistiska samhälle kan stötta varandra så här i svåra tider o kanske underlätta för den som har det jobbigt. Det är med tårarna strömmandes nedför kinderna som jag läser igenom alla varma hälsningar till er från när o fjärran. Jag är övertygad om att det du har startat kommer att ge upphov till att flera kanske väljer detta sätt att dela med sig av sina tankar i svåra stunder o med det få stöd utifrån och på så sätt kanske känna en viss lättnad. Jag vill också passa på att tacka dig för att du låtit oss följa er kamp dag efter dag. Hoppas ni kan föra en någorlunda dräglig tillvaro trots sorgen över lille Tilles bortgång.
    Kramar i massor från Sofia i Spanien

• mamma 73

Tänker på ER!! Tack Therese för att du har delat allt detta med mig och många andra. Du är enorm!! Kramar i massor

• Kristin85

Sov så gott lille Tille.
    Du finns för evigt i våra hjärtan!

• Ankan77

Sov gott Tille!

Therese, Tille fick de bästa föräldrar man kan tänka sig!!
    Vi finns här för er.

Många kramar

• Morsan 05
    Sov så gott vännen. Vila i fred där uppe i himmelen där du inte har ont, bara glada dagar med lek och skratt. Du har lämnat ett spår i alla våra hjärtan... 
  • Jossi78

Sov Gott Tille lilla!!!!
  • Umeboshi

Tänk... att någon så liten kan lämna så stora spår i så mångas sinnen...

Se ner på oss alla och le åt dina stordåd!

Hälsningar från Tilde & Albin och Dellie & Ben
    (och 4 äldre syskon och en mor som följt med länge utan att skriva...)

• Saza

Sov gott Tille

// Sandra - mamma till Wilma 051013
  • agnesan

Sov gott Tille. Nu har du det nog bra, busa ordentligt med alla dina änglakompisar nu!

Svar på tråden Tilles tråd