• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tjejen30

Så många tårar om aldrig vill ta slut, Tille du kommer alltid att finnas kvar hos oss. Hoppas du har det bra där du är nu och att du slipper kämpa idare, du stod ut så länge här, mycket längre än någon av oss kunde tro. Du är värd all vila du kan få. Men du finns alltid kvar hos oss. Vi är fortfarande med dig, och de kommer vi alltid att vara. Och tårarna verkar aldrig ta slut för dig. Lycka Till i ditt nya liv. Kram Linda.

• Magnecyl

Godnatt Tille,
    sov sött med de andra änglabarnen och vuxenänglarna så du orkar med nya äventyr imorgon. Du är allas vår lilla hjälte!

Godnatt Therese, Nicklas, Liam och Dea,
    Tack för att vi fått vara med på Tilles resa! Vi finns här så länge ni vill/ behöver/ orkar.

"Vi har varit med om dig, Vi kan aldrig förlora dig!"

• Jesper73

Sov gott Tilles familj, ta vara på varandra. Tittar förbi imorgon som vanligt. Vila i frid Tille

/Jesper

• Who am I

Min Änglaskatt

Godnatt, min vän
    min själ, mitt allt
    min solstråle och jordens salt.

Godnatt, för gott
    mitt hjärta, min vind
    min älskade med rosig kind.

Godnatt, och sov
    min änglaskatt
    din första mörka ensamma natt.

Tänker på er

• Esterella

Kikar in i tråden, sänder mina varmaste styrke kramar till hela familjen.

Lilleman, nu så har du kommit till ro, älskade lilla ängel, ska aldrig glömma dej//Tanja

• Muminmamman

Hoppas du har det bra hos alla änglarna nu Tille.

• Kickelina

Go´ natt ,Tille.
    Eller du kanske kommer vara uppe hela natten?

Allt så nytt där du är... se dig omkring ordentligt tillsammans med de andra Änglarna.

Du har en speciell plats i mitt hjärta, lilla hjärtegryn!

Therese, blir så berörd av ditt lugn. *ögonen svämmar över*

Hade gärna varit utan denna erfarenhet och aldrig lärt känna Tille...för då hade han ju varit frisk....och funnits kvar hos sin fina och kärleksfulla familj.

Varma kramar!!

• ADDI

Som vanligt så vill jag komma in o säga God natt men nu till den beundransvärda familjen!!!!! Hoppas ni får sova inatt.

Tille: Sov Gott
    Kramar Adina m familj

• Zelda m 2 Barn

Jag har nu tänt en stjärna för dig Tille på niomånader.se jag hoppas du kan se den där du är.Tille vi saknar dig så. Therese Nicklas Liam & Dea,tack för att vi fick följa er kamp för er son.....Tille & ni kommer att finnas kvar hos oss föralltid,Tille,sov i ro min vän & vila din sarga kropp.Där du nu är finns inget AJ AJ....vila i frid

• Jonatan o Wilma

Sov sött världens finaste lille Tille. Har följt din mammas dagbok varje dag.. Du har varit en sån kämpe.. Jag tror du ligger på ett litet moln o har det jätte bra.. Och tittar ner på din fina familj. Glömmer dej aldrig. Kramar från Veronica o Lille Jonatan

Svar på tråden Tilles tråd