• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mållisen

Ljuset lyser för er alla!

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~'~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).

Kramar/ Mållan

• ica003

Många tårar har trillat på mina kinder. Av smärta och lättnad för er skull. Ni finns i tankarna.

• Who am I

Se efter natten kommer alltid dag, och såret läks och sorgen har en ände.

• MiieRO

Du kom till vår jord och öppnade allas våra ögon.. en så stark ängel har lämnat oss alla med stor saknad..
    mina tårar faller för dig.. men vet att nu får du frid i din själ och slipper att lida..
    med alla andra änglabarn kommer du att vaka över dina nära..
    ni kommer att leka och skratta och ha så underbart på er stjärna... dina stora blå ögon kommer vi alltid att minnas...

vila i frid nu lilla killen!!!

Therese, Niklas och Liam vi tänker på er och har aldrig träffat så starka människor förut.. ni e helt underbara..
    Tack för att ni Fick en att öppna ögonen för det man har och att det lätt kan försvinna och att ta vara på dagen man har...
    Massa styrkekramar till er !!
    Kramar Marie, Robin och Oliver

• Heaven7

Jorden har förlorat en liten prins
    Himlen har vunnit en liten ängel

• Helena o Teo

Lilla Tille, var inte vaken för länge nu inatt, tänk på att det kommer en ny spännande dag i morgon...

Dröm sött!
    /Helena

• Lindisen1

Therese, hoppas ni får sova inatt. Att ni själva kan finna lite ro, precis som er lilla prins har. Tänker på er nästan konstant och undrar hur ni har det.
    Tillevännen, sov sött & passa på att lek, & ha så roligt du kan med alla andra änglar! Kan du lova mig en sak - att hälsa till min kompis Caroline, och våra älskade hundar Sappo och Nisse som finns där! De kommer att ta väl hand om dig där Tilleman!
    Sov gott!
    Tänker på er alla!
    Kramar, Linda

• pni

Jag har följt dig lille Tille i två veckor nu. Änligen fick du vila. Ändå saknar man din följetong. Tack vare dig tar jag vara på varje sekund jag kan med mina barn för man vet aldrig vad som lurar bakom nästa hörn.
    Kram på dig lillkillen.

• Nötkaka
    Kära lille Tille:
    står framför fönstret och försöker hitta din stjärna men det är mulet så jag ser den inte!
    Vad gör du nu? Sover eller leker med dem andra änglabarnen?
    Jag tänker på dig!
    Therese m familjen:
    ni finns också i mina tankar.
    Många kramar!
  • Happy me
    Vill bara önska er god natt och hoppas att ni får en bra nattsömn hela familjen. Ni finns i mina tankar ofta, ofta. Självklart finns Tille med där också. Ett lugn sprider sig inom mig då hans kamp är över, han nu har fått ro i sin lilla kropp. Nu kan ni försöka komma tillbaka till den andra vardagen, den som inte innehöll så mycket känslor inför ett döende barn ~ men som nu kommer innehålla kära minnen av en liten älskad och saknad familjemedlem.

Ingen som inte har gått igenom det ni nu gör Therese och Nicklas kan ju ens föreställa sig hur det är. Men det ni har gjort är att visa vägen till hur livet inte ska tas för givet utan skattas högt, att varje stund kan betyda något speciellt och att vi inte får glömma varandra. Därför är jag mån om att ni också har det bra nu, så bra det nu kan vara. Önskar er lugn, ro och mycket värme och närhet från de ni har nära och kära.

God natt kära familj!
Svar på tråden Tilles tråd