• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gubbas

Therese, Niklas & Liam! (Och Dea)
    Mina tankar har vandrat tiller många ggr idag. Är glad för att Tille inte behöver lida mer, men såå ledsen över att hans liv med er blev alldeles för kort!!!! Trots allt så uträttade prinsen mästerverk under sin tid på jorden.
    Hoppas att ni får en lugn och skön natt. Kommer inte att glömma er och allt ni gjort och delat med er av.
    Ses imorgon underbaraste familjen!
    Kram Sonja

• Sömntutan

Säger god natt nu Tille, men jag lovar att vi hörs i morgon!
    Godnatt och sov så gott ni bara kan Therese, Nicklas, Liam och Dea!
    Kramar Anna

• Kollsmitt

Sov så gott ni bara kan familjen!
    Och du Tille, jag hann aldrig säga Godnatt igår kväll för jag var inte hemma. Därför så säger jag det nu...Sussa sött lilla Hjärtgryn. Du sitter nog på din stjärna och dinglar med benen och tittar ner.....

*Kramar om hela familjen*

I mina tankar

/Riika

• mamma69

Jag vill önska er en god natt, ta hand om varandra nu, ni är så starka så jag är övertygad om att det kommer bli bra så småningom.
    Många styrkekramar till er, hörs i morrn..........

• kapet

Hej therese

Det är så sorgligt ,men för Tille är det skönt att slippa ha ont.Har gråtit många ggr idag och tittat på hans bilder.Han hade så stark livsvilja.
    Ni,ni har varit och är fortfarande så starka. Han fick mycket kärlek och var bland sin familj när han somnade in.Han har fått oss att tänka till vad vi har och att vara väldigt tacksamma för det.Att inte ta allt för givet.
    Hoppas du fortsätter skriva om er.
    Nu är han där uppe och vakar över er.
    God natt och hoppas ni får sova inatt.

• mirre2

Tänker på dig Tille!SÅ sorgsligt att du blev ängel aldelses för tidigt men så bra för dig att du inte lider mer..Du får leka me alla änglar..Hälsa min lillebror oxå han e oxå en liten ängel som du..sök dig till en liten ängel som heter Martin så hittar du han..hälsa från mig till han och från mina barn syskon och föräldrar...Tänder ett ljus för dig lilla Tille och till min lillebror som fick bli ängel efter 2dagar..kramar till er lek fint tillsammans.

(')
    []
    []
    []
    []
    []

• Jeanina

Hej Therese
    Vilka otroligt starka personer ni är!Kan inget annat än att beundra er....
    Hoppas lille Tille får sova gott nu...
    Önskar er en ljus framtid och all lycka ni kan få...

Tänker på er...

Många kramar Jeanette

• margarita

Hej
    Var faktiskt i Sundsvall i dag och hälsade på lite släkt, tänkte på Tille hela vägen. Slinker in på ÖB och vem ser man inte vid kassan på Aftonbladet, jo Tilleman med de underbara blå ögonen man får en klump i halsen men samtidigt ett leende på läpparna.

Kramar

• timrå

Lilla Tille-vännen.....
    Äntligen har du fått komma till ro. Jag ser framför mig hur du sträckte upp dina armar för att tala om för ängeln att du inte orkade mer, att du ville bli hämtad. Ängeln komnr, tog upp dig i sin famn och med ett leende tog ni färden upp mot himlen.
    Sov gott älskade Tille och lek och spring med dom andra små ängla barnen.

• Anna mamma till william

Hej!
    EB har ju olika grader och vad jag förstått så har varken du eller din man denna sjukdom?! vet ni hur den har uppkommit? Min man har den lidriga formen av EB.
    Kramar till er alla!

Svar på tråden Tilles tråd