• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

kära familjen mina tankar går hela tiden till er. Jag skickar god natt kramar till er hoppas ni får sova i natt. Tänker väldigt mycket på Tille.

• mh1

Therese och Niklas, jag beundrar er styrka mod kraft och kärlek.
    Må framtiden vara snäll mot er.
    Tack för att jag fått ta del av er lille Tille. Han finns för evigt i mitt hjärta.
    Skickar er bamsekramar att ta till när tomheten gör sig påmind.

Tille, tack för ditt farväl. Jag vet många underbara själar som kommer ta hand om dig.
    Vi ses

Snusningar
    /Malin

• Black Lady

Godnatt lille Tille man och sov så gott.
    Nu har du fått ett alldeles eget änglamoln att sitta på och vaka över din familj som är kvar här nere.
    Du kommer alltid att finnas med i mina tankar.

Styrkekramar till Therese och Nicklas ifrån Annika med familj.

• Cammi74

Tänker på er.
    Sov så gott Tille och vaka över din familj.

Många kramar.

• Salmiak6

Gråter för er ikväll, både av sorg och lättnad.

Lille Tille, stor var du inte när du lämnade jordelivet.
    Livet är bevisligen inget man kan ta för givet.
    Trots din korta stund på jorden,
    fick du många att tappa orden.
    En stjärna har tänts på himlen ikväll
    den lyser för dig, så underbar och speciell.

• ninaa 65

Tänkte bara titta in och säga godnatt till världens underbaraste föräldrar, som delar med sig av sin lille Tille.
    Du skrev att var tacksam till oss här på tråden, men jag vill tacka er för att
    ni har fått mig att inse hur mycket man har att vara tacksam för.
    Det finns så mycket kärlek hos er. Tar nu hand om er, ni finns i mina tankar hela tiden.

Lille Tille jag hoppas att du springer runt nu på molnen och leker med alla små änglarbarn, och slipper all smärta, jag vet alla himlens stjärnor har slutat att gråta för de har fått sin vackraste stjärna tillbaka.

Sov sött lilla Tille, jag kommer att ha dig i mitt hjärta.
    Kramar i massor.
    Carina

• LOTTA N

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~'~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).

Har tänt ljuset för er som vi gjort om kvällarna de senaste veckorna. Har haft Tille och er i mina tankar mest hela dagen. Det är dubbla känslor jag känner, sorg över att Tille somnat in, ilska över sjukdomen och att er fina, söta lilla kille bara gavs så kort tid i livet samtidigt en känsla av lugn och lättnad att Tille nu äntligen slipper att känna smärta och att hans kamp nu äntligen är över. En sak är säker Tille har verkligen berört det innersta i mig och jag kommer nog aldrig glömma er lilla kille med den så klara intensiva blåa blick. Tack Therese och Nicklas för att ni delade med er av er Tille till oss andra för er helt okända människor. Beundrar verkligen er styrka och ert mod, Tille kunde inte fått bättre föräldrar än ni två. Säger Gonatt till er och till Tille som jag är säker på sitter på ett moln och dinglar med benen och tittar ner på er. Massor, massor , massor med kramar till er och sköt om er och ta väl vara på varandra hela familjen. / Lotta.

• greta67

Sov så gott Tillie!

Kramar om resten av familjen!

Svar på tråden Tilles tråd