• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • emlet

Har nu tänt en stjärna för Tille.
    Du finns i våra hjärtan Tille...

Therese och Nicklas TACK för att Ni har delat med er av tankar och känslor.  
    Stor kram till hela familjen

• Nissan70

Sov i ro lilla kämpen Tille! Tack för att vi har fått lära känna dig och dina fantastiska föräldrar!
    Stor kram från Anita med familj

• Vips

Även vi har tänt en stjärna för lille Tille som är saknad av så många.

• Jesper73

Hoppas att dagen har gått bra. Tilles kamp är nu över och det verkar som vardagen fungerar, även om ni måste kämpa vidare. Ta väl hand om varandra. Mitt påsklov är nu slut och jag vill återigen tacka för att vi har fått ta del av det som ni har gått igenom. Själv hade jag 1 000 projekt inplanerade under lovet, men Tille gjorde att jag ändrade planerna. Jag tillbringade mycket mer tid med min dotter än vad som var planerat, det andra kunde vänta?

Kram Jesper

• Desse

God efter middag på er !!!!!

Det kommer nog säkert gå bra på matchen för Nicklas , Tille sitter ju på sin stjärna och peppar honom lite extra tror jag. Om han har tid förstås, han har väl mycket att ta igen nu när han mår bra och är omringad av alla andra änglar. Skulle bara säga att det var ett jätte fint repotage i Aftonbladet idag. Som de tidigare dagarna. Ni är fantastiska och nu i utstrålar ett sådant lugn. Vad fint ni planerat med begravningen. Tycker det var fint av er att ordna med minnestund för alla vänner och bekanta. Ni ger verkligen alla chansen att få tacka Tille-man för det han givit alla andra samtidigt som alla andra kommer att finnas där för er underbara familj. Generöst av Aftonbladet att bidra med 50000 kr till EB Föreningen. Otroligt att det har strömmat in så mycket pengar. Ni har trollbundit hela landet och då framförallt Tille med sina jätte vackra ögon !!!!
    Ha det så bra !!!!!!
    Kramar Desse

• illern i mitt liv

Hej hela familjen .
    Nu kan man tyvärr inte gå in din dagbok och läsa längre .
    Så jag vet ej om du skrivit något i den idag .
    Ta väl hand om varandra nu . Jag saknar er underbara Tille fast jag aldrig träffat honom ,
    Men jag vet han tittar ner på oss nu och ler , och så säger han : mamma , pappa och Liam , jag har det bra nu . leker och busar med de andra änglarna. Tack för tiden jag fick vara hos er , ni är de bästa föräldrar jag kunde få och jag hade så svårt att släppa taget för all den kärlek och omtanke jag fick var gränslös.
    kram Sofia.

• solrosen74

Ja idag tänkte vi ta en promenad men vi höll på att blåsa bort så vi fick gå hem igen.Tro om det kan vara lille Tille som busar med oss.

Hoppas Liam får kul när han ska se på pappa som jagar bollen.
    Du får försöka njuta av ensamheten, ta ett bad läs en bok eller bara ligg ner och blunda och låt tankarna sväva fritt.
    Må så gott det bara går hela familjen

kram Åsa

• bbff

Nu har jag också tänt en stjärna...den heter Tille-söt. Vad annars - det har ju varit hans smeknamn från mig i flera veckor nu.
    Hoppas dagen blir fin och att ni får må så bra det är möjligt!
    Kramar till hela familjen!
    / Lotta

• Tusenlilja

Har idag tänt en stjärna
    för lilla Tille

kram

Svar på tråden Tilles tråd