• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • illern i mitt liv

okej , hur hitta du dit till gamla fl
    Solrosen ?
    jag kommer bara in i den nya fl !!.

• Sömntutan

Hej ♥Tillepojken!♥
    Har inte tittat in här någonting idag och det beror på att jag åkt bil hela dagen.
    Vi for faktiskt förbi Sundsvall och då tänkte jag extra mycket på dig.
    Blev så glad när jag hörde att Aftonbladet skänkt pengar till din fond, härligt!!
    Så vad har du gjort idag Tille? Har du provat vingarna ordentligt eller har du kanske fotboll med de andra änglabarnen?
    Du förrresten har du hunnit prata med min farfar än?
    Fast det är klart du hade väl ganska många att hälsa till från alla möjliga som bett om det.
    Ja känn dig inte stressad, när du ser honom så hälsa så gott.
    Har du sett att jag tänt ett ljus för dig i mitt krypin här på familjeliv? Det ska få brinna länge länge ska du veta.
    Du llille Tilleman du finns i mina tankar hela tiden och jag hoppas verkligen att du har det bra i Nagijala och at du fått månag bra lekkamrater, men det tvivlar jag inte på.
    Många änglatjejer har nog redan trollbundits av dina underbart blå ögon och så småning om kommer du nog att hitta en perfekt liten änglaflicka att tycka så där mycket om så det bara pirrar i hela kroppen.
    Ha det gott nu Tille och nu när du inte har ont längre så kan jag ju skriva
    Bamsekramar
    Anna

Till familjen kärlek, som ni så passande kallas av lillmantösa:
    Hoppas ni har fått någon sömn i natt och att ni har det bra efter omständigheterna.
    Tänker på er ständigt ska ni veta.
    Sköt om er nu!
    massor av kramar'
    Anna

Hjärtat tar aldrig semester....
  • solrosen74

nej men nu funkade det visst inte längre.

• moa marcus mio mamma

hej.. nu har tilleman många stjärnor att hoppa i mellan!.. massa kramar från anna moa mio och marcus

• BEllens mamma

"Vad är en vänskap, kan den förklaras?
    Blickar som säger, vänner är vi.
    Sällan vi talar, om vad vi känner,
    vi bara vet det, vet det, vänner vi skall förbli!"

Vilken vacker sång va' Tille? Du har ju lärt mig en hel del, så det måste ju betyda att du på något sätt har blivit min vän... Kanske har jag lärt dig ett och annat också, det vet man aldrig...

Snusa så gott Tille, och så hörs vi snart!

För vi tar ju som alltid en dag, ett ögonblick i sänder...

• BEllens mamma

"Vad är en vänskap, kan den förklaras?
    Blickar som säger, vänner är vi.
    Sällan vi talar, om vad vi känner,
    vi bara vet det, vet det, vänner vi skall förbli!"

Vilken vacker sång va' Tille? Du har ju lärt mig en hel del, så det måste ju betyda att du på något sätt har blivit min vän... Kanske har jag lärt dig ett och annat också, det vet man aldrig...

Snusa så gott Tille, och så hörs vi snart!

För vi tar ju som alltid en dag, ett ögonblick i sänder...

• MalinH

Nu har du en till sjärna att hoppa på Tille!

Kram Malin

Svar på tråden Tilles tråd