• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mkk

Idag har mina tankar som vanlig varit hos er.
    Ida när vi hade kalas var mina tankar hos er o jag hade ett ljus tänt hela dagen, med en ängel som stod bakom o tittade ner. Det ljuset var för er.
    Ni är helt otroliga som låtit oss lära känna Tille som vi fått gjort. Han har en speciell plats i hjärtat o där kommer han att sitta kvar. Tårarna rinner sakta neför kinderna just nu.

Massor med kramar från mig o min familj
    maria

• Lucky

Många kramar i er stora sorg! Det värker i hjärtat!
    Men så skönt att den lille prinsen äntligen fått frid... vila i ro, Tille!

• Nana 24

Mina tankar finns hos er hela dagarna, undrar hur ni mår, vad ni gör. Har med tänt en stjärna för lille Tille vännen, oj vad många stjärnor han hade! Det blir många stjärnor för den lille vännen att hoppa runt bland! Så fint ni har planerat för Tilles stund, det blir säkert en jätte fin och väldigt sorgsam stund så klart, men fin och ljus tror jag att den blir!
    Skickar lite styrkekramar till er *kramar om* ta hand om er och försök njut av varandra, det är väl en sak som Tille har lärt oss och er med, att inte ta varandra för givna, livet blir inte alltid som man har tänkt sig. Tänker på Tille vännen mycket, men jag tror att han har fullt upp med sina nya vänner där uppe i himlen! Lilla gubben du finns i våra tankar, kan se de vackra ögonen framför mig, så klara och pigga och blå! Sov sött Tille vännen!

Sov gott och dröm många vackra drömmar Therese, Niklas och Liam!
    Kramar Lena med familj!

• trulsan76

Hur kommer jag till Dagboken ???

Tänker på er.
    Tänder ett ljus för er i kväll

• Visslan

Hmm.. samma bekymmer här..
    Gammla FL är ju borta nu ju..
    Hittar som sagt var inte dagboken..

Kram Till er alla för att ni skriver så vackert och ger av er själva..

Skickar som vanligt massor av Ömhet, Styrka,Vishet och Mod till er..

Varma kärlekens kramar
    Malin

• mkk

Måste bara få fråga, jag kan inte läsa dagboken längre, gör jag nåt fel? Det känns konstigt att inte kunna gå in o läsa om hur ni har det
    kram igen
    maria

• Tarjas

Hej Tillevännen... det är Tarja. Ville bara höra lite hur din dag varit. För nu ligger du väl redan och drömmer vackra drömmar om allt skoj du varit med om idag. Du har väl lekt, förstås, och sprungit runt med dina nya kompisar. Och så har ni busat också, för när vi var ute på eftermiddagen så helt plötsligt började det regna, från ingenstans. Det var kanske du som ville spela oss ett spratt, jag som hoppats att våren verkligen är på väg. Men det är helt ok att busa lite Tille-hjärtat, det mäste ju smä killar som du få göra ibland. Du ska veta hjärtat...att jag tänker på dig och på din familj, hela tiden. Och jag vet att du har det bra, slipper allt ont och kan leka hela dagarna. Och din mamma och pappa klarar sig ska du se. De är så fantastiskt starka människor, dina föräldrar. Fast det visste du ju redan. Det var ju du som valde de med omsorg...och det är de du fick din enorma kraft ifrån...Från deras kärlek, trygghet och deras mod. De är jätte stolta över dig Tille-hjärtat...tänk vad mycket du han åstadkomma på din alltför korta tid på jorden...och tänk vad mycket kärlek du han ge de...kärlek Tille...det är viktigast av allt. Och det tar ju inte slu bara för att du tog Magnus tåg. Nej kärleken och minnena kommer alltid finnas kvar...alltid. Och du kommer lysa upp hela minlavalvet idag så många stjärnor som tänts för dig. Jag tände också en tidigare idag och vet du vad jag döpte den till? Tille-Prinsen förstås...vännen...sov så sött inatt så hörs vi en annan dag...älskade lilla barn...Tills vi ses...

Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet

Snusningar och en gonatt kram till dig Tille

Tarja

• PamH

skickar lite styrkekramar till er. Ta hand om er och njut av varandra.
    lillprinsen, vila i ro,Tille!

God natt på er och massor med kramar till er Pernilla med familj

• Emma34

Tilleprinsen Du kommer alltid vara min hjälte.
    Sussa sött Vackre Du
    Kramar Emma

Svar på tråden Tilles tråd